Anthony Faucis eposter forteller om dødelig inkompetanse og grovt vanstyre av covid-kampanjen

Fra utbruddet av covid-19 ble erklært som pandemi av WHO har Dr. Anthony Fauci vært en av verdens mektigste menn. Det er i stor grad han som har sagt hvordan regjeringer over hele verden skal drive med lockdowns, maskebruk og gjøre klart for den største vaksinekampanjen i historien. Nå har hans eposter blitt lekket, og de tegner et bilde av en helsebyråkrat som både har feilinformert, vaklet fram og tilbake og gitt grovt uriktige tolkninger både av dødelighet og data.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/06/anthony-faucis-eposter-forteller-om-dodelig-inkompetanse-og-grovt-vanstyre-av-covid-kampanjen/
1 Like

Ja, Fauci, Gates og EU kommisionen…

Naar/HVIS Jeg laegger indlaeg ind paa LinkedIn under kommisionens “vaccine” kampagner nu, om REELLE behandlings metoder af Covid samt indlaegget Jeg lagde ind til Jer tidligere I dag fra America’s Frontline Doctors og Storbrittanien som kraftigt anbefaler fuldt STOP af disse injektioner, saa bliver de soerme omgaaende slettet af LinkedIn (Google) som fortaeller mig, at mit indlaeg ikke er professionelt…hm - virkelig!?

I Dublin er Linkedin’s kontor placeret 5 minutters gang fra Google’s kontor og, 10 minutters gang fra Facebook’s kontor…blot til info og, Jeg kan naa ALLE paa mine to Ben indenfor 20 minutter…

1 Like