– Det var den pandemien

FHIs Preben Aavitsland er en av Norges mest profilerte smitteverneksperter. Søndag 6. juni 2021 kom han med den klare meldinga på Twitter: «Det var den pandemien». Meldinga ble illustrert med en graf som viser innlagte på sjukehus i Norge med covid-19 som hovedårsak:


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/06/det-var-den-pandemien/
1 Like

Jeg kjenner at intellektet mitt/instinktet mitt/the whole shebang begynner å nærme seg pittelitt utmattelsessyndrom…At folk fortsatt hører på/refererer til/tar på alvor den puddinggjengen er langt over min fatteevne

2 Likes

Blir som å snakke med en treåring i trassalder😂 «jo-det er en pandemi!!!»

Crazy shit

4 Likes

Jordens befolkning ER gennem en Pandemi: Pandemien er bare IKKE Covid eller nogen anden fysisk sygdom…Pandemien er de soergelige subjekter der - 100% fejlagtigt - opfatter sig selv som vores alles “elite”…:thinking:

Kan vi ikke snart faa dem placeret hvor de hoerer hjemme: Bag hermetisk lukkede doere??

Forraederen nazi-Danmark har Jo allerede bygget de lukkede afdelinger, saa alt er klart! De eneste vi nu mangler for at faa indelukningerne af disse sataner overstaaet, er at jordens befolkning tager sig sammen til at faa dette menneskelige affald slaebt derind!!

Hvornaar kan vi komme I gang? Jeg har Altsaa ting Jeg skal lave I dette liv, - ting der IKKE kan udholde stanken af disse paedofile galninge!

Jer!? I vil da ikke fortsaette med at leve som vi nu goer, vel!?!?

Selvsagt skal vi ikke fortsette å leve som vi gjør nå. The Great Awakening pågår as we speak. Det innebærer at alt grumset, all gørra, all den tunge energien må opp til overflaten for at vi skal se det. Først da kan det kollektive våkne opp. Det er bare å puste med magen, leve fra hjertet og “hang in there” :heart:

2 Likes