FDA legger til advarsler i faktabladene for Johnson& Johnson "vaksinene"

Fra Global Research.
Les hele artikkelen her.

FDA anerkjenner “konspirasjonsteoretikere” og fester advarselsels-etikketter på Johnson&Johnson “vaksiner”.

Utdrag:
“I går ettermiddag, i det som ellers ville ha vært nyheter med Watergate-proporsjoner, erkjente Food and Drug Administration den økende trusselen med eksperimentelle Covid-19"vaksiner”,
ved å legge ved advarseler på Johnson & Johnsons booster-vaksiner. Hvis vi hadde en regjering som virket for det amerikanske folket og faktisk brydde seg om våre interesser, ville “vaksinene” blitt trukket fra markedet umiddelbart på samme måte som “vaksinen” kalt Pandemrix ble avviklet etter å ha drept 47 mennesker.

Akk, vår regjering er blitt kapret av selskaper, så det meste de er villige til å gjøre er å feste advarselsmerker på Johson & Johnsons “vaksiner”. FDA vil få deg til å tro at de gjorde dette av forsiktighet, men sannheten er at ingen vil lese disse advarselsetikettene fordi de ikke er produkter som folk kan kjøpe reseptfritt. Jeg har sett folk få injeksjonene, og helsepersonell benytter seg ikke av boksene injeksjonene er pakket i. Tvert imot får folk som blir “vaksinert” ikke engang den fulle risikoprofilen for disse injeksjonene som pumpes i armene og forårsaker tusenvis av dødsfall og skader.

Advarselsetikettene som ingen vil være i stand til å lese er nøyaktig det jeg og utallige andre, har advart mot for bare å bli avskjediget som “anti-vaxxers” og “konspirasjonsteoretikere”. Mennesker som får en injeksjon med Johnson & Johnsons “vaksiner” utvikler en sjelden, men likevel dødelig autoimmun sykdom kalt Guillain-Barré syndrom. En nevrologisk lidelse der kroppens immunsystem angriper og skader nerveceller med potensial for å forårsake lammelse og død, er Guillain-Barré syndrom er en svekkende sykdom som dukker opp hos flere og flere mennesker som ble “vaksinert” for Covid-19.

Denne forferdelige utviklingen er ikke noe tilfeldig, de visste om dette potensialet hele tiden, men valgte å undertrykke denne informasjonen for et bredere publikum for å øke antallet “vaksinerte”. Da de tidligere testet mRNA-“vaksiner” på forsøksdyr, spesielt ildere og katter, døde de alle sammen til slutt da de utviklet en dødelig autoimmun tilstand kalt Antistoffavhengig Enchancment (ADE). Det jeg fryktet hele tiden er at folk som får injeksjonene og får i seg syntetiske antistoffer vil til slutt vil utvikle ADE når antistoffene deres uttømmes.

Fremveksten av Guillain-Barré syndrom hos “vaksinerte” mennesker kan godt være kanarifuglen i en kullgruve av det som venter oss i høst. For et par måneder siden skrev jeg en artikkel med tittelen “Sudden Adult Death Syndrome: Conditioning Us to Accept an Upcoming‘ Vaccine ’Holocaust”. Jeg håper og ber om at jeg tar feil fordi jeg har familiemedlemmer som er “vaksinert”, men jeg forbereder meg for det verste scenarioet. I mellomtiden injiserer Department of Homeland Security for øyeblikket innvandrere i interneringssentre med Johnson & Johnsons “vaksiner” og vet godt at det kan dømme folk til deres død. Ånden til Josef Mengele lever og har det bra i Amerika, Storbritannia, Frankrike og utover.

Det som har blitt tydelig, er at regjeringen vår og the etablishment ikke er pålitelige kilder lenger når det gjelder disse eksperimentelle “vaksinene” eller egentlig noe annet. Hvis du tenker på å bli injisert, og før du tar en avgjørelse som er irreversibel, må du være aktsom ellers ender du med å bli lammet eller verre. Det er noen som vil fordømme meg for å være en skremmer, men tiden har overbevist mennesker som meg og avslørt mennesker i myndighetsstillinger for å være får i ulveklær. Ikke fall for frykttaktikk og gruppepress, livet ditt er verdifullt og det bør ikke ofres ved alteret for bioteknologiske selskaper"".

Merknad til leserne: Vennligst klikk på delingsknappene over eller under. Følg oss på Instagram, @crg_globalresearch. Send denne artikkelen til e-postlistene dine. Crosspost på bloggsiden din, internettfora etc.

Bildet er fra Ghion Journal.

Kommentar:
Artikkelen kompletterer informasjonen i det tidligere innlegget "Nytt vaksine-tilbakeslag i USA: Nå advares det mot Johnson&Johnson “vaksinen”.

1 Like