Hvordan (og hvorfor) Israel endret hva «fullvaksinert» betyr

Av Kit Knightly, Off-Guardian.

Denne bruken av nytale åpner døren for mer autoritær kontroll, enorm fortjeneste for de store legemiddelselskapene … og muligens det verste bedraget under hele «pandemien». Israel har ledet an i vaksinasjons-kampanjen helt siden november 2020, da de underskrev avtaler med Pfizer om å drive det som – kort sagt –  er medisinske eksperimenter på sivilbefolkningen.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/09/hvordan-og-hvorfor-israel-endret-hva-fullvaksinert-betyr/
1 Like

Netop…Israel…hm…

Lige netop dette, at de “vaksinerede” kan ende med at miste livet af dette SAMT noget andet, et moede der blev holdt helt tilbage I 2011…umiddelbart om noget helt andet men, maaske vi skal laere at taenke paa en lidt anden maade I alt dette her…

Joederne, hvis land er Israel - de var de mennesker den Vestlige verden (vore forfaedre) oenskede at slette komplet fra vor planet under WW2 - korrekt!?

Og, allerede tilbage I 2011 deltog nogle af mine bekendte fra Vest Indien I et “hemmeligt” moede, hvis indhold jeg aldrig har faaet refereret.

Dette moede blev afholdt paa samme tid, som de dejlige mennesker, der ville have deltaget I vort vidunderlige projekt om den Trans Atlantiske Slavehandel, begyndte at faa ALT oedelagt - nogle af dem blev tortureret, voldtaget og myrdet :sleepy: og, Vest Inderne bad mig om, for alt I verden at blive I Irland (ikke NATO og ikke umiddelbart Kolonialt)…og, jeg fik at vide af dem, at vi ogsaa ville faa fjender I the Caribbean - ikke “kun” I Europa…

For kort tid siden, fik jeg foelgende til underskrift:

Det korte af det lange I mit indlaeg her er, - kan vi alle se en sammenhaeng mellem de to ting?

Lille Israel der nu viser muskler mod de Europaeiske nazister OG, the Caribbean Nations der goer det samme - mod de Europaeiske Kolonilande og vore forfaedre - slave handlerne. Samme Caribbean Nations der for CA 10 aar siden, blev naegtet at tage de gamle Kolonilande I retten for et endeligt opgoer om det slaveri, der kostede dem ALT!?

Hvem er I virkeligheden de smaa nu?? Den Vestlige verden og, ikke mindst Europa - os, - de gamle nazister og slave handlere, ikke sandt!?

Er der maaske andre maader at vinde over ondskabsfulde tyranner (os eller, vore forfaedre) paa, end gennem de Internationale Domstole!?!?

Blot tanker fra Dublin paa en Loerdag aften I September…