Medscape har startet en ny portal hvor leger kan dele Covid-19 mRNA-"vaksine" skrekkhistorier, over 1000 innlegg fra leger allerede

Fra NaturalNews.
Les hele artikkelen her.

Utdrag:
Doctors share THEIR OWN vaccine injury horror stories, revealing that vaccines are devastating the medical profession.

Friday, August 06, 2021 by: Ethan Huff
Tags: badhealth, badmedicine, Blood clots, cardiac, cases, coronavirus, COVID, deaths, doctors, heart attacks, Hospitals, injuries, medical professional, Medscape, personal stories, physicians, Plandemic, vaccination, Vaccine deaths, Vaccine injuries, vaccines, VAERS.

Bypass censorship by sharing this link:

New.

.

"(Natural News) Medscape has launched a new portal where doctors can share their own personal stories about vaccine adverse events. And already there are well over 1,000 entries, many of which contain horror stories about how chemical injections are destroying people’s lives.

One doctor expressed concerns about how low-risk, healthy adults are being pressured by the government and the media to get “vaccinated” for the Wuhan coronavirus (Covid-19). Children and even babies are also now being pressured as well.

Another linked to the Health Resources & Services Administration website, which contains information for people who have suffered vaccine injuries to apply for compensation through the Countermeasures Injury Compensation Program.

Entry after entry tells of how vaccines of all kinds, including the ones launched by Donald Trump under “Operation Warp Speed,” are damaging people’s bodies and in some cases killing them.

The medical establishment would rather us all believe that such incidents are “rare,” but the truth is that they are much more common than people think. The Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) only captures maybe one percent of all injuries and deaths caused by vaccines, which means the figures are much, much higher than what the government is reporting.

“I have a hunch that every time we give the COVID vaccine we delay natural herd immunity by another 6 months,” another physician wrote. “I would rather contract the virus and have natural immunity.”

“The Cleveland Clinic has come out with a case study indicating that titers over 200 lend adequate natural immunity. This begs the question: why do we do free testing and free vaccines but not free titers? Why is that?”

This same person went on to explain that if she was in charge as opposed to medical quacks like Tony Fauci, she would be putting everyone on a vitamin D supplement and telling them to drink a gallon of water every day and go outside for 15 minutes in the natural sunlight.

“I would start a titer draw campaign and focus on those numbers,” she added.

Hospitals are being overrun with vaccinated patients suffering cardiac events

This preventative approach is something that the American government, and really most governments, never endorse or promote. The Thai government did recently grant approval for the use of the green chiretta herb in treating the Chinese Virus, but this is certainly atypical.

The Western paradigm of medicine would rather just inject everyone with experimental mystery chemicals and keep them masked forever while pushing junk food and junk living. This, naturally, is why much of the West is now a wasteland of obesity, disease and death.

“I have seen high levels of fibrinogen in vaccinated patients awaiting surgical scheduling,” revealed another doctor, specifying that almost everyone has fibrinogen levels exceeding 900 mg/dl.

A massage practitioner explained that her vaccinated patients are seeing success reversing their vaccine damage by taking proteolytic enzymes. One patient claims to have “peed out the spike protein” upon taking proteolytic enzymes as her urine was “extremely dark for 3-4 days after / while experiencing flu-like / detoxification symptoms.”

A hospital worker posted that she is seeing “at least triple the emergency codes we had even a year ago.” It is not “covid cases” that the hospital is seeing, though, but rather stroke and cardiac events that appear to be linked to the spike proteins contained in the Chinese Virus injections.

“There have been several anomalies where patients have no thrombotic history and present with significant clot burden and at times are also significantly anemic,” this person added".

To learn more about how Wuhan Flu shots are injuring and killing people, visit ChemicalViolence.com.

Sources for this article include:
Medscape.com.
HRSA.gov.
NaturalNews.com.

3 Likes

Please, please gaa ind paa www.amazungpolly.net hvor der nu ligger en video I hvilken I kan se, helt praecist hvem der staar bag disse forfaerdelige vaccine passports…lidt nazi undervisning paa en loerdag.

2 Likes

:slight_smile: Typo amazungpolly, amazingpolly.net bringer deg til nettstedet.

3 Likes

Mange takk for tipset Jette. Ny og nyttig informasjon. Quandt familien gravde jeg i for noen år siden. At de finansierer
“dyrets merke” overrasker ikke…

2 Likes

Tak og sorry for typo…nogle gange gaar det lidt for hurtigt :blush:

Tak Royalrealityblog

Ogsaa Jeg er kommet forbi dem…og, kan sagtens nikke genkendende til Polly’s reaktioner…ganske enkelt, fordi noget af det man faar gravet op er om mennesker saa vanvittige/onde, det er naesten umuligt at kapere…en af de gode Danske arkivarer spurgte mig faktisk paa er tidspunkt, om jeg var helt sikker paa Jeg ville have alt det hun havde fundet. Hun var bange for, Jeg ikke ville kunne klare det…men, Jeg tror min hud paa nuvaerende tidspunkt, er som en elefants saa, vi fortsaetter :blush:

Og, I Polly’s video her, er jo ogsaa naevnt forsoegene paa tvillinger som faar mig til at taenke paa baade Mengele og paa Danske Carl Vaernet som Jo begge elskede disse forsoeg paa mennesker - specielt boern :sleepy:

Jeg skal proeve at finde linket til artiklen om Vaernet, skrevet af en Engelsk journalist som maatte bruge oceaner af tid paa at faa information on Vaernet…hvilket bestemt ikke overrasker mig, som arbejder med de Danske arkiver og, har gjort I naesten 30 aar og, Jeg har stadig ikke faaet alt. DET er en opgave af format og, nogle enkelte af de Tyske arkiver ligesaa men, de Tyske er dog trods alt lidt mere samarbejdsvillige men, bestemt ikke hurtige…zzz

Problemet med de Danske arkiver er blandt andet, naar man oensker oplysninger om Die Sonnenkinder (de Danske Baptister) for, nogle Baptister har job hos netop arkiverne der saa, du kan sikkert forestille dig, hvor lang tid der kan gaa, foer man faar fat I et af de - heldigvis mange - gode og professionelle mennesker, der jo heldigvis ogsaa er ansat der…

Jeg maa desvaerre erkende at jeg nok aldrig faar alle de oplysninger derfra Jeg ville have brugt, ganske enkelt fordi disse bliver overvaaget af noget, som minder om hoege :sleepy:

Heldigvis er Jeg Jo langt fra den eneste der laver research som inkluderer mit lille nazi-land, saa ved faelles hjaelp, kan vi forhaabentligt faa det hele gravet frem…,zzzz :thinking::thinking:

2 Likes

Og, her er linket til den Engelske artikel om Carl Vaernet:

Mengele behoever Jeg vist ikke naevne men, saa vidt Jeg husker, arbejde de to Jo netop sammen og, hvad Danmark angaar, jamen de fortsaette Jo langt efter krigen med forsoeg og mord paa specielt boern og ‘psykisk syge’ og, deres nuvaerende “SuperSygehuse” kommer op I mine tanker :sleepy:

Ioevrigt besoegte Jeg forleden en second-hand boghandel og, investerede I bogen: “The Hitler Youth - Origins and Development 1922-1945” af en H.W. Koch, som Jeg vil grave mig gennem…den indeholder Jo baade Tyskere og Skandinaver - rigtigt mange Danskere kan jeg se ved et hurtigt tjek og, Jeg tror den vil vaere vaerd for os alle at laese…

2 Likes

Danskenes Mengele, Carl
Norges Mengele: Carl


Synd at opplysninger om fare for folks liv og helse og velvære enten må sensureres eller legges ut der folk flest ikke le-ser. I tråd med WHO og FNs idealisme?

2 Likes

Ja Royalrealityblog, hvad der nu - igen - foregaar, er ikke kun vanvid men, er udfoert af mennesker, der tydeligt hader for hadets skyld :sleepy:

Danmark har “lavet rigtige Danskere” ved hjaelp af netop lobotomi I mange aar - bl.a. bliver 100% raske og velfungerende mennesker I Danmark og andre steder, hevet ud af deres karrierejob, for at blive lavet “rigtige”!?

De paastaar de stoppede dette for “naesten 10 aar siden” men det er direkte loegn - de goer det stadig og, det er de helt samme subjekter der staar bag, som da Danmark startede at lave rigtige nazister (lebensborn) under krigen og, muligvis de helt samme som avlede Afrikanske slaver - fordi de hadede Wilberforce, som Jo stoppede transporten af Afrikanske slaver: dem vi nu kender som Baptisterne - dem Jeg venter paa mere info om fra de Tyske arkiver.

De er direkte forfaerdelige og, det skorter da heller ikke paa advarsler mod dem - advarsler fra hele verden :sleepy:

1 Like