Ny studie viser hvordan piggproteinet i Covid-19 "vaksinene" fører til bivirkninger og død

Fra Vaken.se.
Les hele artikkelen her.
Hele rapporten, Circulation Research (engelsk) her.

Utdrag:
"Ny studie visar varför vaccinet mot covid-19 kan leda till biverkningar och död.

2021-05-15.

En ny studie kan förklara varför vaccinerade dör då de blir fabriker av spikproteinet från SARSCoV2 vilket är just det som skadar blodkärlen genom att störa ACE2 och därmed även mitokondrier, kroppens energisystem. ACE2 är ett enzym som finns på ytan av många av kroppens celler i lungor, hjärta, blodkärl, njurar, lever och tarmar och är det SARSCoV2 använder för att fästa sig på kroppens celler.

I lungorna spelar ACE2 en viktig roll för alveoler, lungblåsor som ansvarar för upptagningen av syre och frigörande av koldioxid. Problem i mitokondrie och syreupptagningen förklarar varför de med covid-19 kan få svårt med andningen, känner trötthet och utmattning. Att man nu i stora delar av befolkningen injicerar en experimentell genterapi, det är inte ett traditionellt vaccin, vars syfte är att producera detta farliga spikprotein är inget annat än vansinne".

Studien: SARS-CoV-2 Spike Protein Impairs Endothelial Function via Downregulation of ACE 2.

Kommentar:
Pigg-proteinet ser ut som en gammeldags hornmine, men er mye farligere. Som en drivende mine ligger piggproteinet i systemet, forverrer sykdommer, og svekker immunforsvaret. For hvis ikke “vaksineringen” stoppes, vil det ta livet av milliarder, og ikke hundretusener som hornminene under første og andre verdenskrig.

image
Bildekilde: Dreamstime.com.

1 Like

Mange mennesker - jeg selv inklusive - mener at det Menneskeheden nu oplever er krigen mellem godt og ondt …:sleepy:

Jeg er heldigvis ikke alene, hvilket bestemt ikke retfaerdiggoer denne forfaerdelige krig…intet goer…

2 Likes
2 Likes

Ja Smiley og, det med fjernbetjrningen og den komplette oedelaeggelse af vidunderlige, dejlige mennesker I specielt Tyskland og psykopat-"emperiet’ DK, har vi jo fulgt med raedsel I mange aar nu…:sleepy:

Vi foelger de glas-agtige, tomme oejne hos ofrene, armene der haenger slapt ned langs kroppen samt en komplet “ligegyldighed”/ignorance fra dem - lige indtil vi ganske faa gange, har kunnet traenge gennem den psykologiske mur, der er blevet bygget op omkring de stakkels mennesker for, de rigtige, dejlige mennesker er stadig bag denne mur af had, ondskab og kontrol, nu brutalt voldtaget, tortureret og komplet oedelagt med det HVIDE snit, igen og igen ind I disse - nu oftest enten sex- eller arbejds- slaver - oftest begge dele. Jeg har hoert graaden fra en af dem…en graad, der mere lord som en graad fra et dybt saaret dyr end, fra det vidunderlige menneske jeg havde I telefonen…:sleepy:

Vi har haft mange lignende Danske/Tyske “robotter” kommende her til Irland, gennem de seneste, smart mange aar og, de staar bare paa stedet, goer intet overhovedet, indtil den psykopat der saa tydeligt mener at eje dem, enten giver dem tilladelse til et eller andet eller snerrer en eller anden skingrende sindssyg order efter dem.:sleepy:

Ofrene er oftest helt almindelige mennesker, som af en eller flere kriminelle psykopater, bliver hevet ud af deres karriere-job, familier etc for at blive lavet om, til enten “rigtige” Danskere eller Tyskere???

Disse 2 forkvaklede nazi-fascist doedslejre, har Jo netop hverken laert af Historien eller paa nogen maade udviklet sig…slet ikke og, det er paa hoeje tid at faa lukket dem…de kan jo “vaccinere” stasi-Merkel samt Hitler-wanna-be Fogh Rasmussen og, maaske smitten alle deres hjaelperes mentalt retarderede hoveder op…begge er jo nu beyond insanity - 100%

1 Like