Pfizer har nå begynt å vaksinere barn ned til 6 mnd alder på Stanford universitetet

Fra Mercola.
Les hele artikkelen her.

Utdrag:
"Stanford University is beginning clinical trials on children as young as 6 months old with Pfizer’s COVID-19 vaccine. The mRNA shot will be given various doses to determine safety and the strongest dose possible with the fewest side effects.

Researchers will add more children to the trials later to determine efficacy of the shots. Additionally, Pfizer has also asked the FDA to amend its emergency use authorization to allow them “to expand the use of its vaccine to adolescents 12 to 15 years old".

Kommentar:
Helt forsvarløse får nå barn helt ned til spedbarnsalder får sitt DNA permanent forandret av Pfizers mRNA-vaksine, uten at det noen gang senere i livet kan korrigeres.

“The mRNA shot will be given various doses to determine safety and the strongest dose possible with the fewest side effects”.

Kommentar:
Det vil si at de skal prøve seg frem på spedbarn for å finne ut den sterkeste dosen med minst bivirkninger! Dette er intet bedre en hva Dr. Mengele gjorde, endog verre. Det er bare en revolusjon med det brede lag av folket som kan stoppe den forbrytelsen mot menneskeheten som den konstruerte koronakrisen er, og som i skala overgår hva som ble gjort i annen verdenskrig og av USAs kriger.

image
Bildekilde: Mercola.

1 Like

Det ER nemlig Mengele metoder Northern Light og, det skal STOPPES!!

De har jo nu lavet HELE planeten og dens befolkning om til en kolosal kopi af Hitler’s kz-lejre :cold_sweat:

2 Likes
2 Likes

Endnu et “tilfaelde” :sleepy:

Eller, som de Danske myndigheder ville have sagt: “Aah, doede han? Var det vores skyld? Naa, jamen det maa vi jo saa proeve om vi kan lade vaere med en anden gang. Er der da ikke nogen der vil have kaffe?” :sleepy:

1 Like

Hei @Jette Har du sett svenske serien Dips?
Ligger på NRK.no men laget av SVT, komedie om diplomatiet. En episode handler om at svenske og danske diplomater diskuterer innvandring. Svenskene truer med å stenge storebelt, hvorpå danskene sier Jamen da sender vi dem bare over Helsingør Helsingborg - etter at vi har tatt deres smykker…

1 Like

:blush: ha-ha Smiley .

Har ikke set Dips men, husker fint deres indvandrings diskussioner. …Jeg foreslog DK at de da bare kan lave Oeresundsbroen om, saa de kan dreje den vaek hver gang de er uvenner med Svenskerne - medsendte et foto af en gang–bro vi har over Liffey som kan dreje - mit forslag blev selvfoelgelig slettet og, jeg blev - igen - kaldt en “forbandet Oest Europaer” hvilket fik mig til at taenke paa om Danskerne I DK aldrig har laert om de 4 Verdens retninger…sikkert ikke.

De kan heller ikke lide at faa spoergsmaal om, om vi da ikke skal sende flere penge, liv og ting de kan stjaele/oedelaegge…Paa samme tid, hoerte Jeg nogle af mine kolleger herhjemme (den Irske regering) snakke om, at “we have to help all the Danes here, as they have all lost everything”…

Jeg tror da lige, Jeg vil finde Dips pas NRK.no - var det ikke ogsaa da en anden Svensker lavede en opera om en af Danmarks sindssyge konger som Danskerne heller ikke kunne lide? Jeg kan ikke huske titlen men, kan fint huske da vore journalister herhjemme begyndte at snakke om de vilde galaxer Danskerne tydeligt mente at flyve rundt i…godt vi har Irerne og Svenskerne og deres galgen-humor… som jo dog ikke siver ind I xenofobiske DK men, vi andre kan jo saa nyde det Smiley - Tak for henvisningen :blush:

1 Like