Centers for Disease Control and Prevention (USA) innrømmer at deres PCR-test for COVID-19 ble utviklet uten et isolert SARS-virus

National Center for Biotechnology Information, ei grein av helseinstituttet og helsedepartementet i USA, har definert hva SARS-CoV-2 er på sin nettside (tidligere lenka til). Tror du dette er et fiktivt genom, og egentlig ikke et virus?


1 Like

Hva dette senteret har “definert” tenker jeg ikke så mye om. Den offisielle versjonen kommer i mange fasetter uten at noen av dem har resonnert hos meg så langt. Men som jeg har sagt uendelig mange ganger; alle får finne sin sannhet. Men denne synes jeg er litt artig;

3 Likes

Thormothr,

Tror du ikke (Jeg kan intet beviser - derfor ordet ‘tror’) at ‘virusen’ (influenzaen) kan vaere reel nok og, at det ogsaa kan vaere helt sandt, at de mennesker der har faaet injektionen, de smitter MEN, den smitten de videregiver, den har absolut INTET at goere med den influenza-virus der florerer at goere?
Den smitte de injekterede spreder, den er garanteret livsfarlig - baade for den der spreder den og, for dem der modtager smitten for, den smitte de spreder, har intet med Covid at goere men, er et doedeligt bio-vaaben lavet I et laboratorium I USA?
Dette blot mine tanker, for det er SAA mere end tydeligt, at vores psykopatiske “elite” vil goere alt for, at saa mange af os som overhovedet muligt, mister livet…

1 Like

THIS IS NOT A VACCINE.

" Let’s make sure we are clear… This is not a vaccine. They are using the term “vaccine” to sneak this thing under public health exemptions. This is not a vaccine."

"This is mRNA packaged in a fat envelope that is delivered to a cell. It is a medical device designed to stimulate the human cell into becoming a pathogen creator. It is not a vaccine. Vaccines actually are a legally defined term under public health law; they are a legally defined term under CDC and FDA standards.[1] And the vaccine specifically has to stimulate both the immunity within the person receiving it and it also has to disrupt transmission.

And that is not what this is. They (Moderna and Pfizer) have been abundantly clear in saying that the mRNA strand that is going into the cell is not to stop the transmission, it is a treatment. But if it was discussed as a treatment, it would not get the sympathetic ear of public health authorities because then people would say, “What other treatments are there?”

The use of the term vaccine is unconscionable for both the legal definition and also it is actually the sucker punch to open and free discourse… Moderna was started as a chemotherapy company for cancer, not a vaccine manufacturer for SARSCOV2. If we said we are going to give people prophylactic chemotherapy for the cancer they don’t yet have, we’d be laughed out of the room because it’s a stupid idea. That’s exactly what this is. This is a mechanical device in the form of a very small package of technology that is being inserted into the human system to activate the cell to become a pathogen manufacturing site.

And I refuse to stipulate in any conversations that this is in fact a vaccine issue. The only reason why the term is being used is to abuse the 1905 Jacobson case that has been misrepresented since it was written. And if we were honest with this, we would actually call it what it is: it is a chemical pathogen device that is actually meant to unleash a chemical pathogen production action within a cell. It is a medical device, not a drug because it meets the CDRH definition of a device. It is not a living system, it is not a biologic system, it is a physical technology - it happens to just come in the size of a molecular package.

So, we need to be really clear on making sure we don’t fall for their game. Because their game is if we talk about it as a vaccine then we are going to get into a vaccine conversation but this is not, by their own admission, a vaccine. As a result it must be clear to everyone listening that we will not fall for this failed definition just like we will not fall for their industrial chemical definition of health. Both of them are functionally flawed and are an implicit violation of the legal construct that is being exploited. I get frustrated when I hear activists and lawyers say, “we are going to fight the vaccine”. If you stipulate it’s a vaccine you’ve already lost the battle. It’s not a vaccine. It is made to make you sick.

80% of the people exposed to SARSCOV2 are asymptomatic carriers. 80% of people who get this injected into them experience a clinical adverse event. You are getting injected with a chemical substance to induce illness, not to induce an immuno-transmissive response. In other words, nothing about this is going to stop you from transmitting anything. This is about getting you sick and having your own cells be the thing that get you sick.

When the paymaster for the distribution of information happens to be the industry that’s doing the distributing, we lose. Because the only narrative is the one that will be compensated by the people writing the check. That goes for our politicians… and our media - it has been paid for - if you follow the money you realize there is no non-conflicted voice on any network."

  • Dr. David Martin, Jan 5th 2021.
3 Likes

Rydda bittelitt på roterommet og fant denne fra januar. Jeg har fulgt Andrew Kaufmann og Thomas Cowan siden The Great Awakening kjørte i gang. Så kan man stille seg spørsmålet hvorfor jeg tror mer på disse gutta & de andre fagfolka på samme sporet framfor Fauci & Nakstad & co? For det første er budskapet deres i overensstemmelse med mine kognitive funksjoner. For det andre er det energien disse folka utstråler, blikk, aura, osv. osv. Dette er vel ikke godkjente parametere i 3D-verden, men vi er altså på vei mot neste dimensjon så kanskje på tide å utvide repertoaret litt… :wink: For det tredje har jeg bittelitt autoritetsallergi og har vel hele livet hatt tillitt til at jeg kan finne svar like bra som “eksperter” og utplukka & godkjente autoriteter. For det fjerde har jeg vært nede i så mange kaninhull siden 9/11 at Alice in Wonderland er grønn av misunnelse :slight_smile: Stanken blir etter hvert så gjenkjennelig at man trenger knapt lese en eneste “rapport” eller høre på en eneste “faktasjekker”. Som feks at “alle dokumenter” blir hemmeligstemplet for evigheter. Den eneste grunnen til at man må hemmeligstemple dokumenter, enten det gjelder 9/11, 22/7, “kovid” eller whatever er at man har noe å skjule. I min verden er alle andre bortforklaringer ren bullshit. Ett annet eksempel er at alle synspunkter som avviker fra den offisielle narrative sensureres med begge henda, samt at man aldri vil få se Fauci eller Nakstad våge å møte folk face to face som imøtegår deres narrativ på en slik måte som Kaufmann/Cowan her gjør. Men dette er min vei. Alle har sin.

4 Likes

Det verste er at nå skal de masseteste elever og studenter. Bar og unge som per definisjon alltid har vært regnet som friske så lenge de er symptomfrie. Men som nå må regne med å «når som helst» bli dratt til side og testes for å bevise sin «uskyld»…og fortjene sin «frihet».
Hva gjør det med neste generasjon?
Det blir som om de vokser opp i Øst-Tyskland og må krysse checkpoint Charlie (eller liknende) en form for sikkerhetskontroll der de merkes grønne og røde etter testing (testen er usikker men det bryr man seg ikke om)

Tipper dette er et triks for å gi ungene Stockholm syndrom…

4 Likes

@Jette RNA-molekyler skal være skjøre greier som raskt brytes ned i kroppen. Jeg tror det som regel vil være forsøksmennesker for RNA-vaksiner som får uante mengder pigg-protein-produserende celler og som kan skape komplikasjoner.

@Anki Interessant intervju. Som sagt har man offisielt definert hva genomet til det man kaller SARS-CoV-2. Om de kinesiske virologene (eller hva de er) har trillet en bokstav-terning eller om de virkelig har isolert og sekvensert den genetiske koden til et virus, det vet jeg ikke.

Kaufman og Cowan forklarer at “isolering” i virologi ikke viser til faktisk isolering.

21:28 i videoen din:

If you look at a chemistry paper where they say “we’ve isolated caffein from coffee beans”, using some kind of extraction procedure, that would actually be the real meaning of the word isolation.

So it’s only in virology they have changed this meaning, and what they mean is that they mixed it with cell culture and various toxic chemicals, and then showed that those forreign cells in a culture are damaged and make particles. That’s the experiment that they call “isolation”…

(Dr. Andrew Kaufman)

3 Likes

Det handler ikke om virus (siden vi hver eneste dag får vi i oss 800 millioner forskjellige virus og hadde vi ikke fått dem i oss så ville vi alle vært døde. Et immunforsvar eksisterer bare så lenge det blir utsatt for virus, bakterier og mikroorganismer)
Det handler heller ikke om «vaksine» (dette er heller ingen vaksine)
Men det handler om innføring av digitale «helsepass» - kontroll (digital ID) og makt (fotlenke/digital ID) - ufrihet

3 Likes

Netop Smiley - som Oest Tyskland…

Angela Merkel er fra en af de vaerste Oest Tyske familier Smiley…og, om nogen er magtfuld I Europa nu, da er det hende…:sleepy:

Tyskland og USA har Jo arbejdet sammen foer…specielt naar det kommer til forsoeg paa mennesker og, det er ikke laenge siden, Jeg overvaerede en Amerikanere udtale, at om faa aar, da vil alle Europaere vaere saa syge, de ikke laengere opfatter hvad der bliver gjort mod dem…og en Dansker indroemmede for nyligt, at det er planen at aendret hele Europa til en KZ-lejr…og-eh…han viser det jo “fint” med dit eget “test-land” kan vi Jo se…yrgh :face_vomiting:

1 Like

PS Og, hvorfor blev Danmark saa test-land mon!?

Mon ikke vi kan gaa ud fra, den psykopatiske Danske stolthed, er den der har soerget for at saette dem som test!?

Stoltheden over, de Jo aldrig (endnu) er blevet straffet for det forfaerdelige Folkedrab de begik I Ukraine og Polen under WW2!?

Lige netop det Folkedrab blev Jo netop planlagt og udfoert, ved at soerge for at bure folk inde, hvorefter de systematisk blev bestjaalet alt de ejede, blev voldtaget (alle:boern, maend, kvinder, unge og gamle) for til sidst at blive tortureret til doede…Altsaa helt samme barbariske metode, som Jeg er bekendt med blev brugt mod bl.a. Irakerne I Irak under den ulovlige krig(massakre) der, I det 21ende aarhundrede… Galningene ville vel bare teste paa Irakerne, om de stadig kunne myrde paa den metode :smiley:

Jeg ville have vedhaeftet oversigten over Folkedrabet I Ukaine men, for det foerste kan jeg ikke faa lov at vedhaefte og, for det andet, saa er den oversigt Jeg har renskrevet, den som er skrevet af Danskerne selv og derfor, ret glorvaerdigt fremstillet (og Altsaa loegnene)…

Sandheden er endnu ikke udgivet men, den er bestemt ikke glorvaerdig og, den viser DK og de andre Nord Europaeiske landes sande ‘jeg’…Altsaa det vi Jo nu ser noget af igen :sleepy:

Her er en skriftlig kortversjon. Vet ikke når den er publisert, men jeg har ikke sett den imøtegått vitenskapelig noe sted. Alt babbelet fra “faktasjekkere” og alskens kvakksalvere medregnes ikke. Hvis jeg skulle være veldig akterutseilt, etter å ha droppa litt ut av galskapen noen måneder, får jeg bare trekke inn horna. :smiling_imp:

https://andrewkaufmanmd.com/sovi/?_ke=eyJrbF9jb21wYW55X2lkIjogIlVwWHlZZCIsICJrbF9lbWFpbCI6ICJhbm5rcmlzdGluLm9kZWdhYXJkQG9ubGluZS5ubyJ9

2 Likes