Centers for Disease Control and Prevention (USA) innrømmer at deres PCR-test for COVID-19 ble utviklet uten et isolert SARS-virus

Fra NaturalNews.
Les hele artikkelen her.

Utdrag:
FDA document admits “covid” PCR test was developed without isolated covid samples for test calibration, effectively admitting it’s testing something else.

Sunday, August 01, 2021 by: Ethan Huff.

.

"(Natural News) A document just released by the U.S. Food and Drug Administration (FDA) openly admits that the infamous PCR test for the Wuhan coronavirus (Covid-19) was developed not with actual samples of the Chinese Virus, but rather what appears to be genetic material from a common cold virus.

Since the Fauci Flu in any of its “variant” forms has yet to be properly isolated, the FDA instead used regular cold/flu viruses to produce PCR tests – meaning everyone who tests “positive” for Chinese Germs is actually just testing positive for the seasonal flu.

This would, of course, explain why the flu nearly disappeared in 2020, as everyone who got sick was assigned a “covid” diagnosis. Many were saying this from the beginning and being called “conspiracy theorists,” but now the FDA is fessing up to the truth that this whole thing was a scam all along.

In the FDA document, it is clearly stated that ordinary seasonal flu genetic material was used as the testing marker in the PCR test kits because the authorities knew that many people would test “positive” for it, thus allowing them to use these results to create the “covid” narrative.

It is somewhat of a lengthy read, but have a look for yourself and see the deception in plain sight. There is no legitimate test out there that accurately identifies the presence of the Fauci Flu, and this is the smoking gun. From the document:

Since no quantified virus isolates of the 2019-nCoV were available for CDC use at the time the test was developed and this study conducted, assays designed for detection of the 2019-nCoV RNA were tested with characterized stocks of in vitro transcribed full length RNA (N gene; GenBank accession: MN908947.2) of known titer (RNA copies/µL) spiked into a diluent consisting of a suspension of human A549 cells and viral transport medium (VTM) to mimic clinical specimen.

Another revelation in the document is the admission by the FDA that test results are “pooled” together to produce numbers that are inaccurate. The FDA is quite literally manufacturing data as part of the plandemic narrative, and it is all revealed in the document.

Fraudulent PCR tests are being used to push vaccine genocide.

What this all proves is that the plandemic narrative, as it was spread over the past year and a half, is contrived and false. What people are truly testing “positive” for remains unknown, or is just the common flu, because the tests are inherently fraudulent.

If more people would simply take a closer look at the facts, perhaps we could put a stop to the government’s vaccine genocide agenda, which aims to forcibly vaccinate everyone against their will under the cover of a public health “emergency".

Though we are not quite at that point as of yet, the Biden regime is moving full-steam ahead with plans to deprive Americans of work, an education and even food if they refuse to take a Trump Vaccine to help “save lives".

We are at a crossroads as a society where the time is now to decide if we are going to allow this type of medical fascism to persist, or if we are finally going to just say no to government tyranny.

Especially with regard to children, what the government is pushing using these fraudulent PCR tests as backing is nothing short of genocide. And unless we stop it, it will eventually affect us all.

“If the vaccine works, then the vaccinated should be protected from the rest of us,” one of our commenters rightfully pointed out. “If the vaccinated still contract the virus or any variant, then the vaccine doesn’t work, so why do they insist that I take it?”.

“If they say that they are catching the variants from us unvaccinated, what proof do they have to back that up? How can they say for sure that they didn’t catch it from another vaccinated person? They can’t. Seeing that the vaccinated can contract it, they must also be able to spread it"".

The latest news stories about Chinese Virus deception can be found at Pandemic.news.

Sources for this article include:
FDA.gov.
NaturalNews.com.
NaturalNews.com.

2 Likes

Jeg toer ikke laengere taenke paa, hvad der sker naar det gaar op for alle disse mennesker, som nu “frivilligt” har taget den injektion, som bliver liejet og propaganderet ind I dem.

Blot ET eksempel her: ALLE de foraeldre, der har sagt ja til denne doeds sproejter paa vegne af deres teenagers…hvordan vil Mon deres reaktion vaere, den dag deres boern bliver kronisk syge eller doer???

2 Likes

Hmm…så var det denne CDC-laboratorietesten som ble brukt i “det sentrale laboratoriet” som testa for “COVID-19” i den avkorta studien av Pfizer/BioNTech-vaksinen?

Likevel kan det hende man hopper til konklusjoner her. Sjøl om de ikke brukte SARS-CoV-2 viruset til å bestemme sensitiviteten til testen, så betyr ikke nødvendigvis det at testen ikke kan brukes til å sjekke sannsynligheten for tilstedeværelsen av ulike virus.

At Wuhan/SARS-CoV-2 viruset ikke har blitt isolert og sekvensert er feil, men kanskje artikkelforfatteren mente at det ikke har blitt isolert/påvist hos noen med forkjølelse/influensa i USA (hvor Fauci tjenestegjør).

|Kilder:

CDC 2019-nCoV Real-Time RT-PCR Diagnostic Panel - Instructions for Use

Centers for Disease Control and Prevention

(Side 3)

The CDC 2019-Novel Coronavirus (2019-nCoV) Real-Time RT-PCR Diagnostic Panel is a real-time RT-PCR test intended for the qualitative detection of nucleic acid from SARS-CoV-2 in upper and lower respiratory specimens collected from individuals suspected of COVID-19 by their healthcare provider.

(Side 40)

Limit of Detection (LoD): LoD studies determine the lowest detectable concentration of 2019-nCoV at which approximately 95% of all (true positive) replicates test positive. The LoD was determined by limiting dilution studies using characterized samples.

The analytical sensitivity of the rRT-PCR assays contained in the CDC 2019 Novel Coronavirus (2019-nCoV) Real-Time RT-PCR Diagnostic Panel were determined in Limit of Detection studies. Since no quantified virus isolates of the 2019-nCoV were available for CDC use at the time the test was developed and this study conducted, assays designed for detection of the 2019-nCoV RNA were tested with characterized stocks of in vitro transcribed full length RNA (N gene; GenBank accession: MN908947.2) of known titer (RNA copies/µL) spiked into a diluent consisting of a suspension of human A549 cells and viral transport medium (VTM) to mimic clinical specimen.

(Side 73)

Test/manual først designet 1. desember 2020…?


Emergency Use Authorization (EUA) for an Unapproved Product
Review Memorandum

Food and Drug Administration, 20. november 2020

(Side 13)

The ongoing Phase 3 portion of the study is evaluating the safety and
efficacy of BNT162b2 for the prevention of COVID-19 disease occurring at least 7 days after the
second dose of vaccine. Efficacy is being assessed throughout a participant’s follow-up in the
study through surveillance for potential cases of COVID-19. If, at any time, a participant
develops acute respiratory illness, an illness visit occurs.

Assessments for illness visits include a nasal (midturbinate) swab, which is tested at a central laboratory using a reverse transcriptionpolymerase chain reaction (RT-PCR) test (e.g. [for eksempel], Cepheid; FDA authorized under EUA), or other sufficiently validated nucleic acid amplification-based test (NAAT), to detect SARS-CoV-2.

The central laboratory NAAT result is used for the case definition, unless it is not possible to test the sample at the central laboratory. In that case, the following NAAT results are acceptable:
Cepheid Xpert Xpress SARS-CoV-2
Roche cobas SARS-CoV-2 real-time RT-PCR test (EUA200009/A001)
Abbott Molecular/RealTime SARS-CoV-2 assay (EUA200023/A001)

2 Likes

Javel? Sist jeg sjekka fantes det ikke ett eneste dokument på denne planeten som dokumenterer at viruset er isolert etter gjeldende medisinske postulater. Men hvis det har skjedd noe nytt siden jeg la kovidioti-researchen på roterommet - den gang var det ei suppe de røra rundt i med særdeles uvitenskapelige påstander - så får jeg heller finne fram greiene på nytt. Men HVIS påstanden din er gjeldende burde jo rettssaken i Alberta fått et annet utfall, eller…?

https://blog.nomorefakenews.com/2021/07/29/cdc-fda-confess-they-had-no-virus-when-they-concocted-the-test-for-the-virus/

4 Likes

Ha-ha Anki :face_with_hand_over_mouth:

Jeg kan naesten “hoere” dig trave frem og tilbage I huset…vi er ioevrigt enige!!

Men…hvordan oversaetter du dette Norske ord “roterummet” til det sprog Jeg kalder plain English?? Det Norske sprog er :blush::blush:

2 Likes

In proper English…haha

3 Likes

Hi-hi…det skrivebord ligner til forveksling mit paa en fredag eftermiddag, naar Jeg giver op, lukker laaget paa min laptop og, holder weekend :blush:

Direkte oversaettelse: organised mess :smiley:

1 Like

Her beskrives SARS-CoV-2:

…the first three determined genomes of the novel coronavirus (2019-nCoV), namely
Wuhan/IVDC-HB-01/2019 (GISAID accession ID: EPI_ISL_402119) (HB01)
Wuhan/IVDC-HB-04/2019 (EPI_ISL_402120) (HB04)
Wuhan/IVDC-HB-05/2019 (EPI_ISL_402121) (HB05)

Genome Composition and Divergence of the Novel Coronavirus (2019-nCoV) Originating in China

Du kan finne de genetiske kodene i en database eller på en og annen nettside. (Jeg vet ikke hva det vil si å isolere etter gjeldende medisinske postulater.)

2 Likes

1. Koch’s postulate

The micro-organism must be detectable in all cases of disease with the same symptoms, but not in healthy individuals.

2. Koch’s postulate

The microorganism can be transferred from the diseased individual to a pure culture (isolation)

3. Koch’s postulat e

A previously healthy individual, after infection with the micro-organism from the pure culture, shows the same symptoms as the one from which the micro-organism originally originated.

4. Koch’s postulate

The microorganism can be transferred from the infected and diseased individuals back into a pure culture.

5 Likes

Genomet til viruset “SARS-CoV-2” er sekvensert. Du kan se den genetiske koden til viruset i lenka under. Det betyr at man har definert hva SARS-CoV-2 er for noe.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/nuccore/MN908947.3


#1 I hvert fall de tidlige PCR-testene, ifølge feks. instruksjonene fra WHO til laboratorier, var ute av stand til å påvise SARS-CoV-2. Jeg vet ikke om SARS-CoV-2 er påvist i Norge. I tilfelle PCR-tester er upålitelige, så blir “COVID-19” en uvitenskapelig gruppering av sykdomstilfeller (og ikke-sykdomstilfeller).

#2 Jeg vet ikke fra hvem/hva SARS-CoV-2 er blitt isolert. Om du følger lenka over, og så trykker på “On Jan 17, 2020 this sequence version replaced MN908947.2 så kommer du til “Wuhan seafood market pneumonia virus isolate Wuhan-Hu-1, complete genome”. De kinesiske forskerne har visst isolert viruset fra noen tilknytt et marked for sjømat i Wuhan.

#3 Slike studier (infisere friske og påvise sykdom) ble visst gjort i 2002-2003 med det første SARS-viruset, men jeg kjenner ikke til slike studier med SARS-CoV-2.

#4 Kjenner ikke til slike studier.

1 Like

Jeg har faaet en DEL mere om dette som Jeg linker til I aften naar jeg har Fri…

Tja…det hevdes fra mange hold at viruset ikke er isolert - jeg har lagt vekk mye av det - det er litt begrenset hvor lenge man orker å svømme rundt i kloakken. Men som det står her:

Over the last several months Freedom of Information Act (FOIA) requests have been made to the Centers for Disease Control (CDC) asking for evidence that CDC has isolated or purified the SARS-CoV-2 virus.

Jeg har sett flere av svarene. Kan ikke se at CDC har kommet noen vei det siste året, jf. dette brevet.

Har ikke sjekka dypere rundt akkurat dette brevet - men svaret er det samme som mange av de folka (Kaufmann, Vernon Cole, Cowan, osv) jeg har fulgt det siste halvannet året hevder. 20 år med kaninhullgraving gjør noe med en. Man kjenner lusa på gangen etter hvert - og på lukta :slight_smile:

Ellers får hver finne sin sannhet - hva som resonnerer hos meg kan være bat shit crazy hos andre. Helt fint :slight_smile:

3 Likes

Men hvorfor all denne testingen og opplesing av antall smittede? I media har man jo fokusert på «vaksine» og massene har latt seg injisere… burde vært nok?
Og ikke er det noen innlagte (men de venter kanskje et rush når de vaksinerte blir syke?)
Kjøper man MSM propagandaen skille det uansett ikke ha vært noen grunn til å masseteste folk lenger… rart det ikke ringer en bjelle hos «folk flest»

4 Likes

Hva folk mener/klarer å forstå har nok mye å gjøre med hva autoritetene sier, men også hva majoriteten i omgangskretsen mener. Kan se ut som om en stor andel ikke kan klare å trekke egne konklusjoner. Hvis restriksjonene fortsetter i ett eller to år til, så begynner vel folk flest å bli lei og kan begynne å sutre. Myndighetene følger nok hele tiden med på stemningen i befolkningen.

2 Likes

Det første Wuhan-koronaviruset er sekvensert og definert her:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/nuccore/MN908947.3


Interessant svarbrev (fra juni 2021). “The requester” spør Center for Disease Control and Prevention (CDC) om dokumentering av et isolert “COVID-19 virus” fra en syk person. CDC svarer:

"…the National Center for Immunization and Respiratory Diseases apprises that CDC does not purify or isolate any COVID-19 virus in the manner the requester describes.


Sannheten er da:

Wuhan-koronaviruset er reelt, men helsemyndighetene i USA påviser ikke hvilke forkjølelse- eller influensavirus folk er syke av.


How to go to slaughterhouse on their own…!
That’s the question, (yep it’s solved.)

Jeg søker å tilnærme meg sannheten, og komme med mest mulig presis kritikk.

Sløv kritikk er feks. om man ønsker og mener at det aldri har eksistert et koronavirus, men samtidig mener at det smitter de vaksinerte.

3 Likes

Hopper inn her:
Jeg mener det er forkjølelse (variant), og noe vi alltid har «levd med» selv om folk har utviklet sykdom («influensa» som sekkebegrep)
At de injiserte får et svekket immunforsvar (da piggproteiner kan forvirre immunforsvaret) kan gjøre at de lettere blir syke av forkjølelse (som man ellers ville sluppet billigere unna)

Selv er jeg i tvil om hva sprøytene inneholder da det kan tenkes en del bare får saltvann?
Det er uansett ikke så «far out» å anta at big pharma vil svekke folks immunforsvar for å selge mer «dop»:woman_shrugging:

3 Likes

Koronavirus eksisterer, ja - det er det vel ikke så mange som bestrider. Sars cov 2 er jo noe annet. Men som jeg stadig påpeker; alle får ha sin egen sannhet. I det lange løp finner vi nok ut av det :wink:

1 Like

Jeg er enig Smiley men, Jeg TROR (har absolut ingen chance for at vide)…eller filosoferer lidt…

Jeg kan ikke undgaa - som Jer - at foelge andre “nyheder” ogsaa Jo…

USA og deres “allierede” naermest flygter Jo nu Afghanistan…langt om laenge…

Disse mange aars vanvids-terror angreb koster alle disse selv bestaltede fejl-slagne “eliter” og, det har vaeret mere end dyrt for dem, at kaempe den kamp, som idioten Bush, var sikker paa, ville vaere hurtigt vundet…zzz

Og, naar jeg kigger paa bare en af dem - mit eget EX-land, saa er Jeg Jo ikke I tvivl om, hvad de goer HVER eneste gang de mangler penge - de begaar Folkedrab (og proever at saelge det som folkets “sygdomme’”)…

Der er gode penge I at tvinge sit eget folk, til “frivilligt” at tage en doeds-sproejte, ikke sandt :sleepy:!?

Og, denne “Pandemi” kom Jo paa et - for “eliten” ret bekvemt tidspunkt - nemlig, paa det tidspunkt det gik op for dem, at den krig (terror-angrebene) mod Irak og Afghanistan var tabt!?!?

Derfor slagter den Vestlige Verden nu os ALLE, saa psykopat-“eliten” kan fortsaette deres liv I luksus…paa den tomme planet Jorden men, med deres endnu vaerre boerne-sex-slaveri, saa faar de sikkert snart, avlet en masse helt “rigtige” boern…og, de kan tage endnu en karrusel-tur paa nogle hundreds aar, indtil noget igen gaar saa Galt for dem, de SER sig noedt til at slagte hele befolkningen og, avle nogen nye, som de kan undervise I, at de er de aller-foerste mennesker paa jorden…zzz

Jeg vil IKKE vaere en del af en saadan verden - fyldt med kloninger af f.eks den Danske psykopat Pia Kjaersgaard, Amerikanske Trump etc og, skulle Jeg, - mod forventning, - vaere saa heldig at overleve, da vil Jeg finde et oede Sted…maaske en oe I the Pacific…og bo sammen med dyr I stedet for mennesker…

Slut paa mandags-filosofien fra Jeg, som foragter denne “elite”…

2 Likes