Den danske regjeringa har vedtatt at fra og med 10. september 2021 ser den ikke lenger på covid-19 som en «samfunnskritisk sjukdom». Det betyr at en lang rekke restriksjoner opphører, deriblant bruk av koronapass i forbindelse med større arrangementer.
Naa, har lille nazi-Danmark “stoppet” udrensningerne - indtil alle eftervirkningerne/doedsfaldene begynder
Vi er en del der glaeder os helt fantastisk meget, til at se disse Sataniske galninge fra det usle lille test-land paa toppen af listen over dem, der skal doemmes under de kommende retssager…de sager nogen kalder Nuremberg 2.0
Foej, for et Slagtehus at komme fra - det kan ingen fortjene - stedet, hvor ALT 100 % er - og altid var - direkte loegn - Eugenics-Danmark!!
Det er enda et par uker til, så det gjenstår å se om dette faktisk kommer til å skje. Det viktigste tiltaket er vel egentlig å få satt en sluttstrek med all denne testingen - for å få ned smittetallene.
Lige her paa falderebet, foer Jeg gaar I dynerne…endnu en lille hilsen fra Polly I Canada og jeg…mest til Jer der er meget unge, har teenagere eller, bare kender nogen og, selvfoelgelig til Jer selv:
Jeg tror ikke paa nogen Guder men, paa mig selv som I ved…derfor henviser jeg ikke til nogen Gud men, lader Polly om det…og, resten I denne video er Jeg helt enig med Polly I…