Dr. Robert Malone, oppfinneren av mRNA-vaksiner, sier at Linkedin slettet kontoen hans fordi han sa at noen grupper av befolkningen ikke burde vaksineres

Fra NewsVoice.se.
Les hele artikkelen her.

Utdrag:

Världsledande mRNA-expert censurerad efter intervju om covidvacciner.

Text:NewsVoice.

4 juli 2021 kl 09:09.

"COVID-19. Dr Robert Malone, som är uppfinnaren av mRNA-vacciner, säger att Linkedin raderat hans konto efter ett uttalande om att mRNA Covid-19-vacciner är olämpliga att ge till vissa grupper. Malones mRNA-teknik används i “covidvacciner” tillverkade av Pfizer och Moderna. Malone uppfann mRNA-vaccinet på Salk-institutet 1987-88.

Text och översättning: NewsVoice.

“He was given no notice, no warnings” … “He has a 10-15 year old account – has never even had a warning. 6,000 followers".

Under sin tid vid institutet var dr Malones forskning banbrytande så om det inte finns en mer kvalificerad mRNA-expert som talar om covid-19-vacciner, är det dr Malone.

I förra veckan varnade Malone från att låta vaccinera ungdomar eftersom det har framkommit en koppling mellan vaccinet och hjärtinflammation. Han kallar vaccinerna experimentella.

“One of my concerns is that the government is not being transparent with us about what those risks are. And so, I am of the opinion that people have the right to decide whether to accept vaccines or not, especially since these are experimental vaccines”, sa Malonei en intervju för Fox News’ “Tucker Carlson Tonight” den 23:e juni.

Robert Malone berättar att han har censurerats av både YouTube och LinkedIn för att han kommunicerar sin oro om vaccinerna.

Förra onsdagen sa Malone att YouTube raderade en video av honom efter att han talat om riskerna med Covid-19-vacciner. Under sitt TV-framträdande sa Malone att han egentligen inte avrådit från användning av mRNA-vacciner utan att han framfört att människor har rätt till korrekt information om covidinjektionernas risker".

Wikipedias engelskspråkiga sida om Robert Malone har också raderats. Därför har vi på NewsVoice i samarbete med Vetapedia publicerat en engelsspråkig version.

Kommentar:
Moderorganisasjon for Linkedin er Microsoft.

2 Likes

Ja, og samtale emne samme Sted siden hans konto blev slettet…fakta er at ALLE konti nu ofte bliver enten helt eller delvist slettet - uden nogen specielt aarsag.

Forleden fik jeg er tlf opkald af en af mine kontakter at hun hverken kan finde min profil eller, sende mig beskedder der mere …Jeg har endnu ikke gidet tage en diskussion med LinkedIn men det kommer…nogen af dem der arbejder der maa vaere nogle sataner!! Den form for delvis sletning, er jo bare for at vaere ondskabsfuld - fordi vedkommende ikke har nogle lovlige argumenter for at slette mig og, sikkert tusindvis af andre…vi er noedt til at lave nogle alternative netvaerk som dette her I stedet for…Jeg har bare ikke tid at kaempe med det lige nu - smaa, smaa mennesker der for dette er bare et spoergsmaal om tid, foer mennesker finder et alternativ!!

Vi talte om I dag, hvad vi nu ser/oplever I Dublin’s gader…hvilket uendeligt tydeligt viser Folkedrabet! Jeg har - af aarsagen I kender, Jo ikke vaeret I hverken Oslo eller Koebenhavn de sidste 2 aar og, det som er mere end “interessant” her I Dublin er, at menneskene paa gaderne Jo nu er uendeligt mere mixede “race”-maessigt (Jeg hader ordet ‘race’ brugt I denne sammenhaeng -saa dette blot for at fremme forstaaelsen)!! Det “interessante” er, at de mennesker her nu pludselig er, er uendeligt meget mere mixede end vi ellers er men, statistikken over befolkningstal er ikke aendret???

Dublin ER meget multi kulturrel men, Jo slet, slet ikke I still med hvad vi nu ser…

HVOR er de mennesker her normalt er??? HVEM myrder dem…??

Har de af Jer der bor I Oslo og, maaske Bergen tjekket menneskene I gaderne der - bare siden jul?? Og, om nogen af Jer kender Koebenhavn og, helt sikkert ogsaa Aarhus, Stockholm, Goteborg og Malmoe I Sverige…???

HVOR begraver de ligene af dem der mangler I gaderne??? Bliver de alle braendt som I Auschwits eller???

Dette har ikke at goere med racisme - Jeg har lever multikulturelt I aarevis - det er om Folkedrabet og, det vi ikke er ment at skulle opdage fordi vi konstant er lukket inde!!??

Dette er VIGTIGT for, det kan give en mulighed for at fange nogle af psykopaterne paa fersk gerning!!!

“Hoerer” I hvad Jeg skriver her kaere Nordmaend?? Vi har nogle mennesker nogle steder I vore lande, der muligvis stadig kan reddes - de skal findes Jo for, om nogen er ALENE nu - hvis de stadig er I live og, bliver foretaget vanvittige forsoeg paa, UDEN at have en eneste levende sjael hos sig…for de er med garanti intet Sted registreret - offentligt Altsaa!!!

LYT til mig her Nordmaend!!! Vi MANGLER ALLE dem der er myrdede - maaske stadig er I live???

Tjek gaderne hos Jer og, skriv Jeres tanker her - please!!!

1 Like

PS: hvad Jeg reelt mener, naar jeg beder Jer tjekke Jeres gader - og ogsaa Jeres statistikker, det er, at jeg - uden endnu at have noget bevis er, at det kaempe store og, Verdens omspaendende Folkedrab vi nu oplever med Covid…

Jeg er alvorligt bange for, dette Folkedrab i realiteten “kun” er en lille del af det virkelige og, uendeligt meget vaerre, er det vi nu overser er I fuld gang, fordi vi har ALLE vore sanser koncentreret om Covid…:sleepy:

For “dummies”:

Man har en masse med 20 hvide Bolde I.

Kassens indhold bliver kedeligt, fordi det hele er samme hvide farve. Man vil ogsaa gerne have nogle blaa Bolde… I kassen er der kun plads til max 20 Bolde.

Man koeber nu 10 blaa Bolde, tager 10 hvide Bolde ud af kassen og, laegger 10 blaa derned og, har nu det man gerne vil have - en kasse med 20 Bolde I 2 farver.

De resterende 10 hvide Bolde man fjernede for at faa plads til de 10 blaa, hvad goer man med dem? Smider dem vaek eller!?

Altsaa som I menneske eksemplet ovenfor - hvad sker der med de mennesker man fjernede, for at holde statistikken lovmaessigt korrekt?

Goer som Danmark (Europas nye Auschwitz :face_vomiting:) jo desvaerre nu er kendt for: slaar det antal Danskere ihjel som matcher det antal andre nationaliteter man oensker, eller ??

Det er SAA ufatteligt grimt dette her og, desvaerre er Jeg alvorligt bange for, det vil tage generationer at finde de reelle tal for det Holocaust vi nu oplever…forbrydelserne er saa gennemtaenkte og planlagte (siden 1945 - maaske foer), det maaske vil tage lige saa mange aar at rydde op - hvis altsaa nogen af os faar lov at leve saa laenge, hvilket jeg desvaerre ikke tror er med I psykopaternes planer. :sleepy:

Mit stoerste spoergsmaal I det hele er, hvor mange gange foer er hele planetens befolkning blevet skiftet ud?? Og det som ikke er et spoergsmaal men, en trist konstatering:

De ansvarlige for et saadant SVINERI/direkte ondskab: Religionerne!!

Hver gang Jeg taenker paa dette her, taenker jeg paa de naesten ens pyramider- bygget paa naeste samme tid - med kaempe stor afstand…

Vi er blevet undervist I, jorden var flad, der var ingen transport etc etc Altsaa BS 100% og, hvis vi alle gerne vil videre, saa SKAL vi have de forbistrede religioner STOPPET og, vi skal have adgang til ALT der er skrevet og gemt af dem.

Er Jeg den eneste her med den mening??

1 Like