Er du forberedt på å bli utstøtt hvis du kritiserer eller nekter å ta Covid-19 vaksinen?

Fra Mercola.
Les hele artikkelen her.

Utdrag:
"Why have behavioral psychologists been employed by the government to promote the COVID-19 vaccination campaign?

This is the question that The Unz asks — and, with it, they also want to know why the government needs a rapid response team to attack opinions of those who question the “official narrative.” The whole point is, why can’t facts and data stand alone as enough validation to line up for the shot?

Unfortunately, a report by the National Institutes of Health not only relies more on countering challenges to the vaccine than it does on facts, but also appears to be intent on turning anyone who refuses the vaccine into an outcast.

“This is very scary stuff,” The Unz says. “Agents of the state now identify critics of the COVID vaccine as their mortal enemies. How did we get here? And how did we get to the point where the government is targeting people who don’t agree with them? This is way beyond Orwell. We have entered some creepy alternate universe”.kursiv tekst

Kommentar:
The Unz omtaler amerikanske forhold først og fremst, men dette er også relevant for oss. Presse og media her har for eksempel begynt å kalle demonstranter mot nedstengningene for koronafornektere, høyreekstreme og jødehatere, en dramatisk opptrapping med ord for å stemple kritikere og opposisjon.

2 Likes

Som historien viser er det bedre å stå på de utstøttes side enn på overmaktens…
Å være medløper er ikke pent, når man ser i bakspeilet😊

4 Likes

Maskerade i bygda fra forrige uke. Ikke et påbud, men en anbefaling, og derfor litt skremmende å se at nesten alle plutselig bruker masker.

Jeg føler meg frisk, og ser ikke behovet. Eneste reaksjonen jeg har fått var at en kar i 50-åra stirra lenge og stygt på meg; angrer at jeg ikke hilste på ham og spurte om han ville si noe :slight_smile:

6 Likes

Jag uppmanar inte någon att klicka på den här länken för de förtjänar inte klicks för pharma-propaganda… det räcker med att läsa overskriften för att inse att helse-apartheid är på intåg till folkets jubel (enligt VG är detta en ”gladsak” iaf?!)… :face_vomiting:

… Eller så tycker de flesta att det är lika sjukt som vi, bara att det sopas under mattan av MSM? Jag tror att jag kan ha en tendens att underskatta mina medmänniskor ibland…

3 Likes

6 Likes

Rekommenderar alla här inne att följa dessa kanaler på Telegram för ÄKTA gladsaker;

The Great Reopening
Fakten Frieden Freiheit
Querdenken
Vaken.se
Frihetsrörelsen
Femtusenmannamarschen
Multipolar Magazin
World Wide Demonstrations

… finns säkert många fler… tipsa gärna!

3 Likes

Hur lägger man till en bild btw?

1 Like

Du kopierer et bilde, og så høyreklikker for å lime inn i skrivefeltet (eller trykker Ctrl+V).

Eller du kan bruke denne:
image

Sånn får du legge til bilde.


Ny anbefaling: munnbind + niqab

3 Likes

Testing testing…

4 Likes

Men om du likevel skal hente et helt bilde fra ei anna nettside, så vil jeg tipse om å bruke “copy image adress”. Da henter forumet bildet fra en annen server, og bruker ikke egen lagringsplass.


Men dette ekke så farlig siden det er en del plass igjen på serveren…

image

3 Likes

Jeg har lige erfaret en helt PERFEKT nyhed: Mindst et forsikrings selskab naegter nu at forsikre dem der er “vaksinerede”…:smiley:

Lad det fortsaette kaere forsikrings selskaber samt ALLE andre der har faaet mere end NOK!!

4 Likes

Vidaresänder från ”The Great Reopening”-kanalen på Telegram;

Refuse to play.

COPIED

Hypnotherapists have been noticing blatant hypnosis and NLP techniques being used by the government and state-controlled media. Listen to this:

:point_right: Fractionation:

You get them to do something not once, but again and again, increasing the level of intensity each time. Usually, you do it 3 times. (At the first lockdown I said - watch out, there’ll be a 2nd and a 3rd!) This increases compliance - you’re much more likely to get them to do whatever you want.

:point_right: A ‘Yes’ set:

Get them to say ‘Yes’ to something small at first (just two weeks to “flatten the curve”) then gradually increase (months of lockdown, Christmas cancelled, socially/economically coerced into vaccines). In this way they’re much more likely to keep saying yes. (There would’ve been riots if they’d said in March lockdowns will carry on through Christmas.)

:point_right: Confusion:

Keep them in a constant state of uncertainty. The conscious mind responds to this by ‘going offline’ as it searches for the appropriate response for something it has no precedent for. Then it’s much easier for the manipulator to gain access to the unconscious mind and change belief systems. For example, lockdown rules are changing on practically a day-to-day basis; we’re living in a world we’ve never lived in before, everyone’s stumbling about with no idea how to behave. We’ve no energy left to fight our oppressors.

:point_right: Repetition:

Repeat the same information over and over (see any newspaper / TV news for evidence of this!)

:point_right: Illusion of Choice

Make them believe they’re in control by giving them 2 choices, both of which lead to the same result. For example, ‘Do you want the Pfeizer or the Oxford?’ or ‘You can choose to be good or bad. Bad = more lockdown. Good = more lockdown.’

:point_right: “Social Proof”

“Look, all these great celebrities are backing it!”

:point_right: “Scarcity”

“You’ll have to wait your turn for the vaccine… we might be running out!”

And so many more… All classic psychological control techniques. Once you see it, you can’t un-see it!

Check out the book ‘Influence’, The Power of Persuasion’ by Robert Cialdini - all the methods he talks about are being used daily in the news and other media.

3 Likes

Helt riktig, manipulasjon, suggesjon og gaslighting…
Folk er veldig forvirra, og det er trist å se.
Så selv om noen av oss har gjennomskuet dette fra dag 1 er det sørgelig at så mange lar seg blinde og at de mangler motstandskraft.

4 Likes

Ja - det kan vel bli vanskelig, dersom en ønsker seg tilbake til det som var - som det virker som dere helst vil.
Særlig dersom en har vært en ivrig talsmann for å drite i alle andre smittevrenstiltak. Lykke til, er alt jeg kan si.

Men det finnes vel en bedre gyllen middelvei? I Øst-Asia er det vanlig at de som er syke bruker maske. Hva med forbud mot å besøke eldretun/sykehjem dersom du har symptom. Forbud mot gå på skole/jobb dersom du har symptom. Spriting utenfor butikker er jo greit. Restriktiv innreise, og karantene for innreisende med symptom.

…og at de som vil skyte seg med eksperimentelle RNA-vaksiner betaler for det sjøl :relieved: :+1:

–Og jeg skriver dette over fordi jeg har forstått det slik at det ikke er grunnlag for å hevde at spredning av kornaviruset skjer asymptomatisk (gjennom folk uten symptomer). Sagt på norsk - at du ikke blir smitta av forkjølelse fra noen som ikke er forkjøla.

2 Likes

Det er dem som bruger gaslighting vi boer vende ryggen (komplet udelukke) kaere Smiley…de er jo smaa, smaa mennesker!

…de Danske Sonnenkinder (de Danske Baptister) er “dygtige” til baade at gaslighte og til at torturere og myrde uskyldige mennesker og, de goer det paa bestilling over hele verden! Faktisk synes disse satanisk fanatiske kriminelle psykopater, det er “sjovt” at udfoere lejemord…og, nu hvor de Danske Metodist fanatikere er begyndt, stolt at vise deres perverse “evner” til at voldtage smaa boern baade I og udenfor DK (som de alligevel har gjort I hundredevis af aar), saa mener de sikkert begge
vi ALLE skal “beundre” dem for deres komplette oedelaeggelse af mennesker der er mindre og yngre end de selv er… Jeg regner med det er dem der var ment “smarte” da den Danske offentligt ansatte kone over telefonen, stolt fortalte mig om ALLE de “smarte Danske drenge’” :face_vomiting:

Begge mentalt retarderede religioese og stinkende paedo-samfund er komplet udstoedt fra MIN verden hvor intet er saa direkte aekelt som boerne-sex-slaveri…og direkte pervers, kriminel psykopati…foej for helvede da - yrgh

Danmark og Danskerne der, har - ifoelge vores research, aldrig lavet andet end sex-slaveri mod alt og ALLE. HVIS Jeg nogensinde igen tager nogen som helst “vacciner”- da bliver det en, der kan vaccinere mig mod
MOD det menneskelige affald jeg desvaerre kom fra: Paedo-Danskerne som udelukkende fortjener direkte udelukkelse. :sleepy:

Derfor vil mit endelige svar paa spoergsmaalet her, altid vaere, at ja Jeg er forberedt paa at blive udstoedt af dette menneskelige affald - Jeg har allerede udstoedt dem for, de har absolut ingen menneskelig vaerdi - INGEN!!

Jeg har vanligvis ingen anelse om hvem som har smitta meg- så for min del kan de gjerne ha vært asymptomatiske. Det er ikke nødvendig heller - for det er nok av folk som gir en lang finger til slike hensyn.
I Sverige har det vist seg at det er servicearbeidere som er mest utsatt for smitten, som logisk er. Det er ikke mange som bryr seg om dem, på bekostning av seg selv.

Egentlig synes jeg at maskene er en gavepakke - for det er så mye gøy du kan gjøre med det. Jeg har kan nå skjule mitt tannløse glis bak en rad av glinsende steiner. Du kan jo gråte en skvett for tannleger og plastiske kirurger, men kanskej først og fremst for kosmetikk-industrien. Jeg må innrømme at jeg har det artig! Så mye av det jeg har mislikt mest rundt meg, er satt på pause- og det er håp om at en god del aldri kommer tilbake. Og at noe av det som blir tydeligjort, får en grundig vurdering.

1 Like

Man får bare være forberedt på det meste. The Great Awakening er ikke for pyser :slight_smile:

4 Likes

That’s the spririt Anki!
Nu bretter vi upp ärmarna och får med oss alla vi känner på en Global Dugnad för Demokrati​:dove::heart:

2 Likes

Chaos preceeds learning.

(…og velkommen :relieved:)

2 Likes