Finnes det behandling for covid-19?

Tucker Carlson intervjuer Dr. Peter McCullough, som har behandlet svært mange covid-19 pasienter med gode resultater. Hvorfor hører vi så lite om dette? Er det ikke bedre å gi pasienter tidlig behandling i stedet for å la dem vente på å dø?


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/05/finnes-det-behandling-for-covid-19/
1 Like

Tjah…MEN hvis der findes en behandling, saa er det jo dybt ulovligt at begynde medicinske forsoeg ikke sandt, eller…

Her stiller en af deltagerne et spoergsmaal der boer faa resten af jordens befolkning til at stille helt det samme spoergsmaal “What the fuck is going on?”

Vi skal have gang I nogle retssager for, nogle helt forfaerdelige mennesker skal godt nok I faengsel og, Det kan ikke gas hurtigt nok

2 Likes

Naa…Det maa I Altsaa heller ikke se…:sleepy:

Jeg har en staerke fornemmelse af, at hvis jeg gav linket til Danskerne, saa ville det heller ikke kunne ses der…:sleepy::sleepy:

Tak Flabb og netop, linket er soerme ogsaa - helt “tilfaeldigt” blevet “vaek” I Danmark blev jeg bekendt med…:sleepy::sleepy:

Det har vel at goere med “saadan nogle” som alle os helt forkerte Skandinaver der jo - helt forkert selvfoelgelig IKKE tror paa alle de “tilfaeldigheder” :sleepy::sleepy::sleepy:

Pas paa Jer selv kaere Normaend - pas GODT paa Jer…

Rakk ikke se videoen innen den ble slettet.
ProTip hvis man kommer over en video på YT man mener er EKSTRA viktig å dele: Lagre videoen lokalt (om så med screencapture-programvare) og last opp på Bitchute, Rumble eller Gab og linke dithen

3 Likes

Tucker The Man. En skikkelig dugelig vekkerklokke er han. All ære…

savefrom.net funkar fint!

1 Like

Haha. Uff. Men man må jo bare le…