Krigen mot hvite: Foredragsholder på Yale sa hun fantaserte om å myrde hvite mennesker

Fra NyaDagbladet.
Les hele artikkelen her.

Utdrag:
"Inbjuden Yale-talare fantiserar om att mörda vita människor.
Den New York-baserade psykiatern Aruna Khilanani bjöds in för att tala för studenterna på Yale School of Medicine. Väl på plats avslöjade hon bland annat att hon fantiserade om att slumpmässigt avrätta vita människor genom att skjuta dem i huvudet med en revolver.

– Jag fantiserade om att tömma en revolver i huvudet på någon vit person som kom i min väg, begrava deras kropp och torka mina blodiga händer samtidigt som jag gick därifrån relativt oskyldigt med studs i mina steg. Som om jag gjorde världen en jävla tjänst , konstaterade hon.

Hennes föreläsning vid Yale bar titeln ”The Psychopathic Problem of the White Mind” (Det psykopatiska problemet med den vita hjärnan) och hon fortsatte att inför eleverna häva ur sig djupt rasistiska och hatiska yttranden, exempelvis att vita människor som grupp ”får hennes blod att koka”.

Föreläsningen tog även upp ”vita människors avsaknad av empati för det svarta raseriet” och hur detta enligt Khilanani är ett stort problem. – Vi är lugna, vi ger, vi ger för mycket och när vi blir arga så använder de vår respons för att bekräfta att vi är galna eller har emotionella problem , förklarade hon vidare och konstaterade att inget gör henne argare ”än en vit person som säger till mig att inte vara arg – för de har inte sett verklig ilska än”.

Khilanani berättade vidare hur hon brutit kontakten med de flesta av sina tidigare vita vänner för att dessa inte ”förstår” henne och hennes raseri och hon hävdade vidare att det överhuvudtaget inte går att prata med vita människor om rasliga frågor. – Vita människor är galna och de har varit det mycket länge. Vita anser att vi mobbar dem när vi tar upp ras. Psykiatern liknade även vita vid ”våldsamma predatorer” med ”hål i sina hjärnor” som inte förstår den kamp som färgade amerikaner går igenom.

På Twitter är många förvånade över att psykiatern bjöds in för att hålla sin hatiska monolog inför eleverna i universitetets lokaler. ”Det är helt vansinnigt att samma människor som anser att det är berättigat att avboka någon som drog ett osmakligt skämt för 10 år sedan skulle bjuda in och tillåta den här typen av hatisk retorik… och så undrar människor varför förtroendet för institutionerna är på en rekordlåg nivå", skriver Bella Winter".

Kommentar:
Helt unødvendig. Fødselsraten for den etnisk opprinnelige befolkningen i alle vestlige land er nå på under 1,5. Det vil si at om under 30 år fra nå vil antallet hvite kvinner over 65 år være fordoblet ifølge SSB’s tall, og da vil det ikke være nok fruktbare hvite kvinner igjen til en bærekraftig hvit befolkning. Vesten forsvinner når den etnisk opprinnelige befolkningen blir borte, og det av “eget grep”, som statistikken viser.

Tjah… og, hvordan er det de saakaldt “HVIDE”(grise-farvede) stadig taler om og, behandler baade ALLE der ikke ser ud som de selv ser ud SAMT dem der goer - altsaa deres egne!?

Jeg hverken tager afstand fra hendes tale eller, bryder mig om den…I talen viser hun Jo netop hvordan vores grise-farvede del af menneske-racen Jo har opfoert sig I hundredevis af aar, stadig goer og desvaerre, bestemt ikke lader til at ville stoppe den psykopati for, det er jo netop psykopati og, hvad der er vaerre.

Derfor: Hvad er det dog, visse “HVIDE” mennesker ikke bryder sig om? Sig selv maaske!?