Krigen mot hvite: Anerkjent medisinsk magasin publiserer en studie som sier at å være hvit er en farlig pervers tilstand

Fra Derimot.no.
Les hele artikkelen her.

Utdrag:
"Å være hvit er en farlig pervers tilstand.
11 JUNI 2021.

0

Jeg er egentlig ikke forbauset over det som fremkommer i denne artikkelen. Det er i tråd med tenkemåten om at menn med penis og testikler (og kromosomer) likevel kan erklære seg som kvinner fordi de føler seg slik. Slik prøver en å endre en biologisk realitet ved hjelp av den psykiske kategorien følelser.

Og det en forteller i artikkelen under begrunnes ved hjelp av hudfargen, altså mengden pigment i huden. I den forstand er den rasistisk fordi den sier rett ut at hudfargen fører bestemte psykiske tilstander og egenskaper. Denne tilstanden, hvithet, er det mange i Norge som har og det finnes ikke kur for den. Det er lite pigment (hvithet) som gir negative psykiske egenskaper.

Denne type tenkning er i tråd med globalistenens (imperialistenes) identitetspolitikk. Det er ikke klasseforståelsen (rik/fattig, slave-eier/trell, lønnsarbeider/kapitalist) som er viktig. Det er hvordan du føler deg, kjønnsidentiteten og f.eks. hudfargen din som bestemmer hvem du er.

Rasismen har fått en ny omdreining. Nå skal «hvite» tas. Dette overrasker meg egentlig lite. Det har ligget lenge i kortene. Anti-rasismen ender opp i en høyre for for rasisme. Albinoer må ifølge denne antagelsen være de verst utsatte. Det neste blir vel at hvis du føler at du har satt verdensrekord eller vært på månen så er det en psykologisk realitet og må tas på alvor. Tidligere ble slikt kalt vrangforestillinger og førte lett, hvis adferden også var avvikende, til innleggelse i en av våre helse-innretninger.

Knut Lindtner (red. derimot).

Medisinsk magasin publiserer en undersøkelse der de angriper «det å være hvit» som «en ondartet parasitt-lik tilstand».

Et framtredende medisinsk magasin fra psykoanalytikere i USA har publisert en undersøkelse der de demoniserer «det å være hvit » som en «ondartet parasitt-lik tilstand der hvite mennesker er spesielt mottakelige for infeksjoner».

Undersøkelsen som kom ut forrige måned i Journal of the American Psycoalalytic Assosiation portretterer det å være hvit som en lidelse som det ikke finnes noen permanent kur for.


Eksempel på parasittisk hvithet?

«Parasittisk hvithet fører til at vertens voldsomme appetitt og umettlighet er pervers » skriver forfatteren Donald Moss, en hvit newyorker som i mer enn fire tiår har drevet privat praksis. «Disse unaturlige appetittene er noe man sjelden ser hos ikke-hvite mennesker». Siden det er «nesten umulig» å bli kvitt slik appetitt, sier Moss, kan de med effekt bli behandlet med en kombinasjon av «psykiske og sosialhistorisk inngrep».

Men profesjonelle medisinere kan bare håpe å kunne «omforme» slik appetitt til det bedre, som å redusere deres intensitet, endre dere mål, og i noen tilfeller «få deres mål til å arbeide for reparasjon». Moss sine påstander var så oppsiktsvekkende at noen som så dette spekulerte på om denne artikkelen var ren fiksjon, og kanskje satirisk ment fra anti-hvite kretser.

Men fra faglig synspunkt er denne undersøkelsen reell, og den tidligere læreren ved New York University ser ut il å ha flere likesinnede i mental helse-sirkler.


Denne personen ligger også dårlig an ifølge denne typen tenkning.

Sist oktober publiserte The American Journal of Community Psychology en artikkel der de etterlyste større oppmerksomhet og forståelse for «det å være hvit» , og også inngrep for å «bryte ned det å være hvit». Så sent som i forrige uke kom det fram at den New York-baserte psykiateren og psykoanalytikeren Aruna Khilanini hadde forelest ved Yale University i april om det «psykopatiske problemet ved å være hvit».

«Jeg fantaserte om å fyre av en revolver i hodet på enhver hvit som jeg møtte, begrave kroppen deres og tørke av mine blodige hender mens jeg gikk min vei, uten noen skyldfølelse og med lette skritt», sa Khilanini til studentene og til fakultetet. Hun sammenliknet hvite pasienter med «demente, voldelige rovdyr, som tror de er helgener eller superhelter». Yale, et Ivy League-universitet var altså vert for denne forelesningen. Og opptak av forelesningen ble lagt ut på deres nettside, med begrenset tilgang.

Da kontroversene rundt forelesningen ble kjent, kom Yale med en uttalelse der de sa at tonen og innholdet i Khilaninis forelesning var «uetisk i forhold til skolens verdier».

Undersøkelsen rundt «det å være hvit» har blitt møtt med rasende protester i sosiale medier. «Den totale virksomheten til mental helse er fullstendig ødelagt – absolutt angrepet med slik galskap», skriver podcast-verten Matt Walsh på twitter".

Oversatt av Ingunn Kvil Gamst.

Forsidebilde: Almos Bechtold.

Kommentar:
Knut Lindtner som er redaktør for Derimot er selv psykolog, og er derfor spesielt kvalifisert til å forstå hva en slik artikkel i et så anerkjent magasin innenfor psykologi kan føre til. Dette kan gi legitimitet og autoritet til krigen mot hvite som ledes av den globale storkapitalen, og kan ansees som en oppfordring til aggresjon og vold mot grånende befolkninger i vestlige land, og alle vestlige lands etnisk opprinnelige befolkninger har en alarmerende og sterk negativ fødselsrate.

Hvem er så grunnlegger av og i redaksjon og styre i Journal of American Psycoanalytical Assosiation? Når en undersøker det på JAPAs website, så kan en nok få tanker om at journalen en del av media som kontrolleres av den globale storkapitalen, de har sammenfallende interesser er det grunn til å tro.

1 Like