Nøkkeldata fra sentrale aktører da Norge ble stengt, er borte for alltid

Coronakommisjonen mener Erna Solbergs regjering brøt grunnloven da Norge ble nedstengt 12. mars i fjor. Nå viser det seg at viktig korrespondanse mellom sentrale aktører er slettet ved en feiltagelse. Dette skriver ABC Nyheter. I artikkelen heter det videre:

Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/04/nokkeldata-fra-sentrale-aktorer-da-norge-ble-stengt-er-borte-for-alltid/
1 Like

Jaja, man kan lure på hvor mange sjuke påstander hoffnarrene kan lire av seg uten at mobben våkner. Abnormt er knapt fornavnet…

4 Likes

Kjeltringene sletter sporene etter seg.

3 Likes

Tror flere våkner. Ser på FB at flere av mine venner begynner å stille spørsmål når smittetallene er superlave og alt fortsatt er stengt…
Lockdown har ikke noe med smitte eller helse å gjøre. Kun et maktovergrep… for å kontrollere og ta bort grunnleggende friheter som man etterpå lokker med at du kanskje kan få igjen🤔

4 Likes

Jada, jeg vet det jo… av og til synes jeg bare denne oppvåkninga går med snilefart. Men det er vel bare å puste med magen og nyte de delene av livet som ikke er kovidioti-infisert. Det er tross alt ganske mye hvis man holder seg laaaangt unna lame stream news og den fryktbaserte bevisstheten :heart:

4 Likes

Ja, nå jobber sommern for oss. Folk er ute og prater mer sammen. I Oslo samles de i parken og får sol og DVitamin.
BentHøie kan rase så mye han vil men har får ikke Ola Nordmann til å sitte inne om sommeren😁
Sommer sol øl🇳🇴

4 Likes