Coronakommisjonen mener Erna Solbergs regjering brøt grunnloven da Norge ble nedstengt 12. mars i fjor. Nå viser det seg at viktig korrespondanse mellom sentrale aktører er slettet ved en feiltagelse. Dette skriver ABC Nyheter. I artikkelen heter det videre:
Tror flere våkner. Ser på FB at flere av mine venner begynner å stille spørsmål når smittetallene er superlave og alt fortsatt er stengt…
Lockdown har ikke noe med smitte eller helse å gjøre. Kun et maktovergrep… for å kontrollere og ta bort grunnleggende friheter som man etterpå lokker med at du kanskje kan få igjen🤔
Jada, jeg vet det jo… av og til synes jeg bare denne oppvåkninga går med snilefart. Men det er vel bare å puste med magen og nyte de delene av livet som ikke er kovidioti-infisert. Det er tross alt ganske mye hvis man holder seg laaaangt unna lame stream news og den fryktbaserte bevisstheten
Ja, nå jobber sommern for oss. Folk er ute og prater mer sammen. I Oslo samles de i parken og får sol og DVitamin.
BentHøie kan rase så mye han vil men har får ikke Ola Nordmann til å sitte inne om sommeren😁
Sommer sol øl🇳🇴