Nytt fra politistaten: PST vil overvåke flypassasjerer 24 timer i døgnet

Det er planlagt å opprette ei eiga eining som skal overvake alle som reiser inn og ut av Noreg med fly. Dette skriver NRK på sine nettsider. Kanalen fortsetter:


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/04/nytt-fra-politistaten-pst-vil-overvake-flypassasjerer-24-timer-i-dognet/
1 Like

Ved I hvad!?

HVIS Jeg engang igen beslutter at besoege Jert land, saa tror Jeg Jeg laaner en LILLE baad og, smugler mig selv ind et Sted paa Vestkysten…midt om batten…

Vi skal jo fandme ALLE snart have en James Bond uddannelse bare for at faa lov til at gaa I gaarden…nazi-DK besoeger Jeg med garanti IKKE igen…de slagter jo alt og ALLE der ikke ligner kloninger af galningen Pia K…

Nogle af mine vanvids-dokumenter fra doedslejren, har faaet uendeligt mange herhjemme til at beds mig aldrig tage dertil igen…“Please never go there again Jette - they’ll kill you”!??

Det vil de nemlig fordi…?? Ingen kender aarsagen - " bare" had for hadets skyld😪

Moedte nogle Svenskerne sidste sommer, som sagde at HVIS Jeg engang vil til Skandinavien, saa maa Jeg gerne kalde Sverige “hjem” for, “Danskerne er jo ikke rigtigt kloge Jette” - dejligt ogsaa med nogle normale Svenskere…maaske det har med den bro at goere…:thinking: