Regjeringa vil gi USA full adgang til å bruke baser i Norge til strategiske bombefly

Forsvarsminister Frank Bakke-Jensen og US Chargé d’Affaires ad interim Richard Riley undertegnet 16. april 2021 en avtale som vil gi USAs militære styrker «uhindret adgang» til å bruke flystasjonene på Rygge, Sola, Evenes og på Ramsund orlogsstasjon som baser for USAs strategiske styrker. Det vil også omfatte fly og marinestyrker som fører strategiske kjernefysiske våpen, slik som B1-bombeflyene.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/04/regjeringa-vil-gi-usa-full-adgang-til-a-bruke-baser-i-norge-til-strategiske-bombefly/
2 Likes

Russland er en sivilisert stat som har redusert sitt forsvarsbudsjett flere år på rad, mens USA, NATO og EU har økt sine. Da er det vanskelig å se Russland som den store aggressoren.

4 Likes

Imperiet er her bare på besøk, lissom, og da teller det ikke.

3 Likes

Maaske Amerikanere skal STOPPE deres krigs-liderlighed!

Dette her kaere Norge, det minder jo desvaerre utroligt meget om ATOM-flyene over Nord Groenland…pas samme rid som ALLE Danskerne I DK sagde et rungende NEJ til netop dette men nu bed vi jo at det Danske folk, dem skal INGEN tage hensyn til - deres psykopatiske “advokater” og regering goer da bare som det passer dem…hvordan er de Norske advokater og regering?? Er de ogsaa “stoerre” end det Norske folk??

3 Likes

Men det er vel et tegn på at det finst mange kloke og gode dansker? :relieved:


2 Likes

Ja Thormothr…der ER nemlig nogle gode og dejlige Danskere.

Problemet der er, at de har overset at de har ladet de dybt kriminelle psykopater “administere” deres interesser og, I denne overseelse, ikke har taenkt over at disse parasitter er mere end villige til at slaa dem ALLE ihjel “for sjov” og, da parasitterne indsaa de manglede hjaelp til dette Folkedrab, jamen saa kaldte de da bare ALLE de gamle nazister, Gestapo og ikke mindst de direkte efterkommere efter SSWiking Division 5* til Danmark og, disse “flinke” parasitter sidder jo nu I “toppen” af den LILLE doedslejr…de er nu (2021) at finde overalt I den Danske “administration”…

  • SSWiking Division 5 ved du nok, var dem der plyndrede, voldtog, torturerede og myrdede alt og ALLE de kom I naerheden af, under det forfaerdelige Folkedrab I Ukraine og Polen - indtil de blev stoppet af en dybt chokeret Tysker…

Det er vel derfra de nuvaerende boern af dette menneskelige affald, har laert deres dybt perverse trang for boerne-sex-slaveri :sleepy:
Maaske det netop ikke er saa underligt at Jeffrey Epstein’s pedo-island er I den - stadig Danske jo - del af Carribean… Jeg er bekendt med et dybt pervertetet “advokat-firma” I Aarhus, der jo netop har “advokater” fra SSWiking…I " " fordi Jeg kraftigt tvivler paa, disse har nogen reel uddannelse men, blot kommer fra det Danskerne kalder “god familie” (“god ind-avl”)
Det vaerste synes jeg Thormothr, det er at de er stolte af det…pedo-stolthed…og altsaa direkte aekelt samt, at ikke en eneste af dem nogensinde er blevet straffet for deres helt horrible forbrydelser under WW2 :sleepy:

1 Like

PS Tak for artiklen Thormothr,

Du har set filmen her, ikke sandt: https://youtu.be//pmJgDfB2HVo

For nogle aar siden, havde Jeg besoeg af en Australier som bad mig passe paa mig selv fordi han kendte sandheden om den Danske journalist - “They fucking killed him Jette - they are insane!”

Netop Thormothr…han blev slaaet ihjel for at fortaelle fakta - lige nu har Jeg diverse doedstrusler og en masse gode mennesker der ville have hjulpet mig, de har nu ALLE faaet alt oedelagt eller, er “bare” blevet slaaet ihjel…ikke af USA men, af nazi-fascist-psykopaterne fra HELVEDE!

Saadan bliver jo altsaa ALLE behandlet HVIS vi skulle tage os den frihed at kende vores egen Historie maa vi jo erkende :sleepy:

Bemaerk, Jeg har intet udgivet (endnu) og det projekt vi planlagde, jamen det ER jo oedelagt…saadan er det at vaere foedt I HELVEDE, HVIS “naermeste allierede” jo er USA - USA som ingen allierede har!

USA forsvars (angreps) budsjett er 12 ganger større enn Russlands, og USA/NATOs militærbudsjett er 22 ganger større enn Russlands. Russlands militære styrker er kun organisert for forsvar av landet, og alt det militære materiellet er innenfor Russlands territorium, mens USA har over 500 militærbaser utenlands, og flåter med krigsskip og ubåter bestykket med atomvåpen på alle hav. Det er USA som er aggressor, mens MSM fremstiller USA som et verdenspoliti som beskytter Vesten.

Fiendebildet av Russland (og Kina) opprettholdes av MSM, som eies av de samme finansielle eierne av den amerikanske krigsvåpenindustrien. Den globale storkapitalen bruker den amerikanske krigsmaskinen for sin globale agenda, de vil presse Putin til å gå av, og få inn en USA-vennlig president, som tillater at Wall Street fortsetter plyndringen av Russland som de var godt i gang med under Jeltsin. Globaliseringen er ikke fullendt uten at Russland er erobret av NWO.

2 Likes

2 Likes

Ja…og, ved I hvad!?

Selv mange af Amerikanerne bryder jo med deres.land nu…Jeg har venner fra USA baade herhjemme og I andre lande…soede, soede mennesker - mennesker der som jeg selv har vaeret lidt rundt og, desvaerre ved vi ALLE, hvordan vi bliver modtaget forskellige steder - is-koldt, indtil folk finder ud af, vi reelt bor I Irland og, vi er mere end velkomne.

Det goer baade Jeg og andre uendeligt kede af det for, hvor ville det vaere rart om vi ville vaere velkommen ALLE steder men, desvaerre er de lande hvor vore pas tilhoerer, uendeligt lidt velkomne mange steder - forstaaeligt men stadig for os, uendeligt trist jo.

Vi har ALLE faaet at vide fra baade DK og USA at vi skal vaere glade for, vore lande er meget “populaere” I " hele verden"…vi leder stadig efter de “verdener” men, uanset hvor vi kommer saa er det bestemt IKKE der vore lande er “populaere”…derfor millioner Tak til Irland og Irerne for, bestemt ikke at vaere perfekte (det forventede ingen) men, for at ville vaere det land vi kan kalde “hjem” og ikke mindst, landet der, som det eneste, oensker os ‘velkommen hjem’ naar vi har vaeret vaek!

Ingen af os er nogensinde blevet budt velkommen I de lande vi reelt kom fra og, Jeg har moedt nogle enkelte Briter der oplever det samme…trist for de lande vi hoerer til og, ikke fordi det er os men, fordi lande der ikke engang kan behandle deres eget folk menneskeligt, det er lande, der I min verden absolut ingen vaerdi har .

1 Like

Mange Russere er dejlige mennesker og, det er et utroligt gaestfrit land bed Jeg :blush:

Jeg har stadig den Trans Siberiske Jernbane paa listen over de 1000 steder Jeg skal naa at se foer jeg doer :blush:

1 Like