– Det Store Spillet er over og USA tapte

«Biden har få muligheter til å gjenopprette USAs globale troverdighet og hindre framveksten av en eurasisk maktblokk – og samtlige er dårlige.»

Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/08/det-store-spillet-er-over-og-usa-tapte/
1 Like

Jeg kan specielt godt lide det sidste afsnit her. - Hvad med Norge?..

Lad mig blot tilfoeje - hvad med hele Norden og, hele Nord Europa…bl.a. jo lille DK, som kalder USA deres naermeste allierede (USA har INGEN allierede!) og, senest, har vaeret mere end villig til at forraade alle sine, ellers reelle allierede Europaeiske lande samt sine egne; en handling der har faaet uendeligt mange Europaere til at vaere enige med mig I, at vi lige netop der, saa den sande Danske aand og, at vi vender den ryggen 100%

USA er faerdig som stormagt og, os der kender en del gode Amerikanere, ved at de nu - som jeg - vender deres oprindelige faedreland ryggen definitivt!! Naar nogen ikke blot er gaaet for vidt men, er helt derude hvor der ingen vej er tilbage, da mister de alt - inklusive deres egne!