Mafiametoder mot allierte

En forsker antyder at USA bruker rene mafiametoder mot Danmark. Da gjør de vel det samme mot Norge?

Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/06/mafiametoder-mot-allierte/
1 Like

Det er altsammen sandt MEN, maar det kommer til Danmark, saa er dette jo langt fra nyt…

Danskerne elsker at blive “brugt” paa denne maade og, har I aarevis skidt paa ALLE andre Europaere (inklusive deres egne) og, har paa intet tidspunkt, gennem mindst 15 aar, lagt skjul paa at de SER USA som deres “naermeste allierede” (de er SMAA mennesker - intet andet) og, menneskene I Danmark har I aarevis naermest opfoert sig som om de nu er blevet Amerikanere, deraf min (og mange andres) dybe foragt for mit tidligere Sted. Et land der er, saa mere end villigt, til at efterleve en anden magts oensker, inklusive spionere og ikke mindst myrde samt, I ALLE situationer, nedvaerdige og neglere ALLE dem der virkelig var deres naermeste allierede og, ikke mindst, deres egne - et saadant land har tabt AL sin vaerdi!

Hvad I alverden skulle faa os ALLE I Europa til at se Danmark og Danskerne der, som andet end det de er - Forraedere!?

Jeg, for mit vedkommende, har faaet mere end rigeligt af dem. Mordene og/eller den komplette oedelaeggelse af mindst 25 vidunderlige mennesker fra hele verden, for at straffe mig for at forsoege at lave et projekt for det GODE, er saa direkte ondskabsfuldt, der absolut ingen tilgivelse er tilbage for, uanset hvilket forhold et land har til et andet, da er en saadan massakre ALDRIG tilgivelig…

Herhjemme har Jeg I aarevis faaet at vide, at mine sager mod det lille HELVEDE, Jo netop hoerer hjemme for en International Domstol (hvilket er mere end korrekt)…Danskerne har skreget ind I mit oere, paa baand og, paa skrift, at baade Jeg og - citat: “de forbandede Irere” citat slut, fandme bare skal straffes og, Jeg selv har nu en 100% FALSK faengselsdom derovre - en Dom for at vaere I live…? Og, Danmark er Altsaa nu ogsaa ligeglad med Irerne og Irland!? Danskerne boer holde sig VAEK herfra!!

Norge og andre boer bestemt IKKE paa samme maade, som de bedrageriske nazi-Danskere, begynde at ‘se op til’ eller, underlaegge sig et saadant Sted - I hvert fald IKKE HVIS I fortsat oensker et forhold til andre…for lille Danmark er nu, ikke kun gaaet for vidt men, er derude hvor intet er tilbage for dem! Der ER en aarsag til, at os der var Danske, nu forsoeger at hive alt ud fra Danmark, der er vores…og, grunden er bestemt ikke “bare for sjov” som Danskerne synes det er, naar de oedelaegger ALLE de mennesker…intet ved en massakre er “sjovt”…Jeg kan ikke finde et eksisterende eller korrekt ord, der passer til en saadan oedelaeggelse af andre -100% uskyldige - mennesker - slet ikke!

Derfor boer I faa Jeres regering til at stoppe noget lignende, foer ogsaa Norge ender som Danmark. Og sidst…et lands regering, det er dette lands folk, ikke sandt!?