Banan-kongedømmet Danmark avslørt

Av Ron Ridenour


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/06/banan-kongedommet-danmark-avslort/
1 Like

Sent I aftes kom Jeg hjem efter naesten en uge sammen med gode venner. Vi har brugt denne uge til nogle vidunderlige timer, baade til lands og til vands…

Kommunikationen Kom igen og igen ind paa denne lille nazi-forraeder og hendes opfoersel som jo desvaerre ikke er ny men, blot den evige direkte ondskab der altid kommer fra dette LILLE HELVEDE som aldrig har indset eller erkendt hun IKKE er og, ALDRIG bliver Verdens diktator - slet ikke!

Mit eneste spoergsmaal tilbage til dette psykopatiske HELVEDE nu er, hvad ellers hun havde lyst til at give USA!? Maaske det var derfor forsoeget paa at tvinge bl.a. Jeg, til at udlevere mine laege journal er gennem hele mit liv pludselig kom derfra… saa de kunne aendre I dem, paa samme maade som de stjaeler fra og misbruger vore helt PERSONLIGE Danske identiteter foer det hele skulle have vaeret udleveret til deres “naermeste allierede”…??? GLEM det psyko-Danmark!!

Mine venner fra denne uges dejlige tur, og Jeg - vi var og er ALLE enige I, at LILLE forraeder-nazi-Danmark ikke kun er gaaet for vidt men, maa og SKAL LUKKES nu!!

LUKKES for ALTID! Fandme om vi skal have med saadanne galninge at goere…slet IKKE!!

Foej!! :face_vomiting: