Macrons «kamp mot terror» avslørt i saka om samarbeidet mellom Lafarge og IS

Den franske presidenten Emmanuel Macron har gang på gang sagt at han «bekjemper terror», men hulheten i disse erklæringene er sjeldent klart avslørt i saka mot sementgiganten Lafarge og deres samarbeid med Den islamske staten.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/09/macrons-kamp-mot-terror-avslort-i-saka-om-samarbeidet-mellom-lafarge-og-is/

Hvorfor går fransk påtalemakt etter Lafarge? Er ikke fransk rettsvesen politisk styrt? :relieved:

Det er vel, som I det meste af Europa, styret af paedofile Thormothr :blush:

Luk oejne op og, kig dig omkring…

Hvor mange af Jeres “administratorer” I Norge, er enten paa en eller anden form for narko, hvor mange er netop paedofile eller “bare” alkoholikere og/eller “bare” voldtaegts forbrydere??

Det er desvaerre ikke “for sjov” Jeg stiller dig spoergsmaalet Thormothr… Skandinavien har et forfaerdeligt (og sandfaerdigt) rygte udenfor Jer og, vi er utroligt mange, der ikke kan undgaa at se og opleve dette…:sleepy:

Jeg - for mit eget vedkommende, bliver heldigvis opfattet som Irer - baade hjjemme og ude men, baade min research samt diverse rapporter om Skandinavien, viser desvaerre alt andet end godt…

Hvordan har I det med Religion I Norge?

Spoergsmaalet, fordi jeg har fulgt de helt forfaerdeige sager om baade nonner og praester her I Irland og, vi oplever nu et uendeligt stort antal - specielt unge mennesker - der nu (heldigvis) vender Katolisismen ryggen.

Hvor mange - specielt kvinder og boern I Norge, bliver udnyttet og komplet oedelagt af Jeres Religion anno 2021??

Det skinner desvaerre utroligt tydeligt igennem ( heldigvis ikke paa dette forum - Tak - Jeg elsker Jer for det!) stort set I alt og, naar jeg snakker med - specielt mine Nord Irske venner, da har de absolut ingen tvivl om, at alt det negative I Skandinavien nu, det kommer netop via Jeres Religion (DK vaerst) som, set med mine Danske oejne, er uendeligt meget vaerre end Katolisismen :sleepy::sleepy:

Hvis du kigger paa Nord Amerikas og Canada’s maade at behandle Native Americans paa og, sammenligner dette med Skandinavernes maade at behandle ALLE der ikke er helt som Skandinaverne selv, hvad ser du da??

Jeg spoerger Thormothr, fordi mit hjerte graeder…og, fordi jeg I fredags var sammen med et Irsk/Fransk par jeg kender…han vender nu sit hjemland Frankrig ryggen 100% og, han er langt fra den eneste…Jeg moeder aldrig Skandinaver??

I har rygtet at I aldrig forlader Jeres hjemland fordi, hvis I goer, da er det naesten umuligt for Jer at komme tilbage (hjem) igen …!? Jeg vil aldrig kunne vender tilbage til Danmark…hvis jeg gjorde, da ville jeg blive slaaet ihjel (af Baptisterne som Jeg absolut intet har med at goere - “venlige” mennesker (idioter)???

I Norge er det muslimske innvandrere som er overrepresentert i voldtektsstatistikken. I dag har vi en kultur hvor politikere lett kommer i trøbbel om de har antasta noen.

Har du utvida avskyen for Danmark?

Vet ikke. Religiøsitet varierer jo fra person til person. Når det gjelder “kristen makt”, så er statskirka liberal, mens Kristelig Folkeparti er konservativt. Men Jesus var ikke tafatt som statskirka, eller dogmatisk som mange i Krf. Kristne verdier, som idéen om menneskets likeverd, lever videre i underbevisstheten og steder som rettsvesenet.

Jeg har opp gjennom årene hørt om flere overgrep i “hyperkristne” miljø, men jeg innbiller meg at det ikke foregår i stor skala.

Protestantisme handler kort oppsummert om at det ikke er åndelig legitimt at korrupte mennesker prøver å stille seg mellom Gud.

Når det gjelder behandlinga av skrælinger, så kan du ikke dømme ut ifra dagens normer og tankesett, men må sammenligne historisk med t.d. arabernes behandling av afrikanere, eller japanernes behandling av “lignende” koreanere. Og hvordan behandlet skrælingene hverandre?

–Jeg foretrekker Skandinavia. Problemet med Amerika var alle jødene, de negroide, katolikkene, og nå latin-amerikanere og muslimer. Et Amerika fylt med nordiske med protestantisk bakgrunn er det ideelle. Men i dag kan vi jo allerede drømme om et Skandinavia fylt med skandinaver…

1 Like

Godmorgen Norge og Thormothr med, en lige saa lang svada til mig som Jeg skrev til dig :blush:

Jeg skal nok svare men, er noedt til at bruge dagen paa moeder og paa kontoret - mest fordi, hvis jeg ikke passer mit job, faar jeg ingen penge og, dermed ingen mad og, mad skal der til for at overleve…:strawberry::bread::sandwich:

Kun et lille pip her…nej Jeg afskyr ikke hele Skandinavien Thormothr…fortalte blot rygterne og, ingen er I tvivl om, hvilke Skandinaver der er bullies (uden at have noget at have det I) og, som en af mine kolleger siger, saa ender de med at blive kendt, udelukkende som parier…maaske fordi det er hvad Danskerne I Danmark er og, altid vil vaere .

Ikke mere for nu…god dag indtil videre fra Dublin og jeg, som ioevrigt afskyr religion men, det har jeg vist skrevet foer…ikke kristendom men, religion fordi den altid fordoemmer nogle og ikke andre…

Happy Tuesday :dove::dove:

1 Like

…bedre å fordømme alle?

Hej igen Thormothr - efter en meget lang dag med job og moeder

Ok svar pa din sidste kommentar foerst: Jeg vil ikke sige Jeg decideret afskyr Religion. Jeg har proevet hele mit liv, at respektere alle, uanset hvad de troede paa…faktisk har Jeg respekterer dem ALLE, lige indtil Jeg for CA 11 aar siden og stadig, begyndte at faa direkte trusler paa mit eget liv samt, elskede, vidunderlige, dygtige, veluddannede - nogle af dem de bedste I verden indenfor deres fag…hvoraf ikke mindre end 26 nu er blevet enten tortureret til ukendelighef, voldtaget - for et menneskes vedkommende, til hun doede af det, en del af dem myrdede og resten har “bare” faaet ALT komplet oedelagt OG, det har vist sig netop at vaere (Sataniske) religioese subjekter der staar bag, da stoppede AL min respekt Thormothr - 100%…vi lever I det 21ende aarhundrede og, en saadan opfoersel og en saa direkte ondskab, hverken kan eller skal accepteres eller tolereres noget Sted…det har intet at goere med styrke eller tro for den dags skyld men, udelukkende I’m direkte had og ondskab…en galskab saa vild, kunne ingen nogensinde have forberedr sig paa paa nogen maade og, dette giver Jo netop mine Nord Irske bekendte, mere end ret, naar de siger, at det Danmark nu goer mod baade sine egne, alle andre og mit team, det er tusinder gange vaerre end The Troubles nogensinde var for, Danmark har - bare mod mine elskede og mit team, Jo netop begaaet en helt vanvittige massakre og, vi taler desvaerre her, om green af den protestantiske Kirke…100% utilgiveligt og, Jeg erklaerer mig derfor nu for ateist - og, aldrig I mit liv vil Jeg kunne tilgives saadanne flintrende gale psykopater :cold_sweat:!! Dette - den ultra Korte version af det vi her I Republikken, har oplevet fra Lille “religioese” DK gennem de seneste mere end 11 aar :sleepy:

Hvad muslimer og volden I Norge angaar - hvad er dit bud paa Thormothr, hvad det er der goer dette? Har Staten Norge noget med dette at goere? Da jeg lavede job I Norge tilbage I 2005 kendte Jeg et Libysk/Norsk par der, saa Jeg fik lidt input derfra men, meget minimalt!

Dette leder mig til mit naeste spoergsmaal - om lige vaerdighed mellem mennesker. Er alle mennesker I Norge opfattet og behandlet ligevaerdige I alle henseender - inkludivt religioese?

Det glaeder mig uendeligt meget, hvis I ikke har meget vold mod specielt kvinder og boern…hvis du saa de rapporter der er kommet om DK gennem de seneste 10 aar, da ville du vide, at der er volden kun gaaet op…specielt den sexuelle bold :sleepy: Jeg har graedt over nogle af de rapporter derfra gennem de seneste aar - det er mere end forfaerdeligt :sleepy:

Sidst - forskellen mellem USA og Canada’s behandling af Native Americans og, specielt Danmarks behandling af Groenlaendere, indvandrere, flygtninge og ofte, os Danskere der ikke mere bor der…hvis der er nogen forskel Thormothr, da er det den, at Danmark behandler ALLE der ikke er, det de klassificerer som “rigtige” Dansker (hvad det saa er?) Helt ufatteligt forfaerdeligt! De fleste Danskere udenfor Danmark er blevet slaaet ihjel!

Og, hvad med det utal af boern og unge mennesker I bl.a. Cambodia, Vietnam, Indien og Thailand…ialt, saa vidt Jeg er bekendt med, nu mindst 17 lande, hvor DK nu misbruger, torturerer, trafficker, koeber og saelger for sex, saa ondskabsfuldt sex boernene ofte doer af det?? DET er SAA ulaekkert og saa ondskabsfuldt, det er umuligt at beskrive Jo :sleepy::sleepy:

Jeg har her udelukkende sammenlignet med DK, fordi det er det Nordiske land Jeg kender bedst…

Allersidste, det er nu mere end 10 aar siden, Jeg foerste (ikke sidste) gang, oplevede, at under f.eks foredrag diverse steder, der er det udelukkende Norge og Sverige der bliver omtalt som Skandinavien og, selve navnet Danmark, er faktisk fjernet fra nogle kort…ikke kun her…

Lige netop dette, boer fortaelle alle, hvor slem Danmark nu er blevet…:sleepy::sleepy::sleepy:

Jeg haaber jeg har faaet svaret paa det hele Thormothr…

PS.:

Et lille ekstra input…for nogle aar siden, fik jeg af min regering her, tildelt et saakaldt “sikkert hus” som Jeg nu - stadig - bor i…og, Jeg har en del anden beskyttelse ogsaa…Tak Irland - Jeg elsker Jer af hele mit hjerte!!

Jeg har paa absolut intet tidspunkt I mit liv, begaaet noget kriminelt men, har alligevel en faengsels-dom ventende, skulle Jeg tillade mig, at komme til det land, hvori Jeg har baade statsborgerskab samt indfoedsret - Danmark!?!?

Hvem er disse danske verdensénere innenfor hvilket fag?

En del muslimer bor ikke i Norge i hodet; annen kultur og annet kvinnesyn. Og det hjelper ikke på kriminelle tendenser å ha lav sosioøkonomisk status.

Dømte overgripere burde miste friheten til å reise til typiske “overgrepsland”, etter mi meining.

Da er det bra om Danmark, og Norge, slutter å skape og ta imot flyktninger.

For hva…eller er det hemmelig, evt. udefinert?

Så du får hus og beskyttelse, men ikke mat?