Hej igen Thormothr - efter en meget lang dag med job og moeder
Ok svar pa din sidste kommentar foerst: Jeg vil ikke sige Jeg decideret afskyr Religion. Jeg har proevet hele mit liv, at respektere alle, uanset hvad de troede paa…faktisk har Jeg respekterer dem ALLE, lige indtil Jeg for CA 11 aar siden og stadig, begyndte at faa direkte trusler paa mit eget liv samt, elskede, vidunderlige, dygtige, veluddannede - nogle af dem de bedste I verden indenfor deres fag…hvoraf ikke mindre end 26 nu er blevet enten tortureret til ukendelighef, voldtaget - for et menneskes vedkommende, til hun doede af det, en del af dem myrdede og resten har “bare” faaet ALT komplet oedelagt OG, det har vist sig netop at vaere (Sataniske) religioese subjekter der staar bag, da stoppede AL min respekt Thormothr - 100%…vi lever I det 21ende aarhundrede og, en saadan opfoersel og en saa direkte ondskab, hverken kan eller skal accepteres eller tolereres noget Sted…det har intet at goere med styrke eller tro for den dags skyld men, udelukkende I’m direkte had og ondskab…en galskab saa vild, kunne ingen nogensinde have forberedr sig paa paa nogen maade og, dette giver Jo netop mine Nord Irske bekendte, mere end ret, naar de siger, at det Danmark nu goer mod baade sine egne, alle andre og mit team, det er tusinder gange vaerre end The Troubles nogensinde var for, Danmark har - bare mod mine elskede og mit team, Jo netop begaaet en helt vanvittige massakre og, vi taler desvaerre her, om green af den protestantiske Kirke…100% utilgiveligt og, Jeg erklaerer mig derfor nu for ateist - og, aldrig I mit liv vil Jeg kunne tilgives saadanne flintrende gale psykopater
!! Dette - den ultra Korte version af det vi her I Republikken, har oplevet fra Lille “religioese” DK gennem de seneste mere end 11 aar 
Hvad muslimer og volden I Norge angaar - hvad er dit bud paa Thormothr, hvad det er der goer dette? Har Staten Norge noget med dette at goere? Da jeg lavede job I Norge tilbage I 2005 kendte Jeg et Libysk/Norsk par der, saa Jeg fik lidt input derfra men, meget minimalt!
Dette leder mig til mit naeste spoergsmaal - om lige vaerdighed mellem mennesker. Er alle mennesker I Norge opfattet og behandlet ligevaerdige I alle henseender - inkludivt religioese?
Det glaeder mig uendeligt meget, hvis I ikke har meget vold mod specielt kvinder og boern…hvis du saa de rapporter der er kommet om DK gennem de seneste 10 aar, da ville du vide, at der er volden kun gaaet op…specielt den sexuelle bold
Jeg har graedt over nogle af de rapporter derfra gennem de seneste aar - det er mere end forfaerdeligt 
Sidst - forskellen mellem USA og Canada’s behandling af Native Americans og, specielt Danmarks behandling af Groenlaendere, indvandrere, flygtninge og ofte, os Danskere der ikke mere bor der…hvis der er nogen forskel Thormothr, da er det den, at Danmark behandler ALLE der ikke er, det de klassificerer som “rigtige” Dansker (hvad det saa er?) Helt ufatteligt forfaerdeligt! De fleste Danskere udenfor Danmark er blevet slaaet ihjel!
Og, hvad med det utal af boern og unge mennesker I bl.a. Cambodia, Vietnam, Indien og Thailand…ialt, saa vidt Jeg er bekendt med, nu mindst 17 lande, hvor DK nu misbruger, torturerer, trafficker, koeber og saelger for sex, saa ondskabsfuldt sex boernene ofte doer af det?? DET er SAA ulaekkert og saa ondskabsfuldt, det er umuligt at beskrive Jo 

Jeg har her udelukkende sammenlignet med DK, fordi det er det Nordiske land Jeg kender bedst…
Allersidste, det er nu mere end 10 aar siden, Jeg foerste (ikke sidste) gang, oplevede, at under f.eks foredrag diverse steder, der er det udelukkende Norge og Sverige der bliver omtalt som Skandinavien og, selve navnet Danmark, er faktisk fjernet fra nogle kort…ikke kun her…
Lige netop dette, boer fortaelle alle, hvor slem Danmark nu er blevet…

Jeg haaber jeg har faaet svaret paa det hele Thormothr…