Hva prøver Frankrikes Nero å gjøre når han setter de vaksinerte opp mot de uvaksinerte?

Av Dominique Muselet (Frankrike).

Det var rundt den tiden da Notre Dame brant at jeg sa til meg selv at den tyrannen i historien som Macron mest lignet på var Nero, en blanding av narr og stormannsgal sykelig narsissist. Jeg kunne veldig godt forestille meg at Macron spilte sin lyre og sang på taket av presidentpalasset omgitt av dansere fra LGBT-samfunnet, ved siden av helikopteret som var klar til å fly ham til Saudi-Arabia, paradiset for diktatorer, hvis det ble for hett rund ørene hans mens katedralen brant. Jeg vedder på at jeg ikke er den eneste, og i tillegg er jeg nysgjerrig på å vite antall søk på internett der begrepene brannstifter, pyroman, antennelse og lignende er knyttet til Macron.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/07/hva-prover-frankrikes-nero-a-gjore-nar-han-setter-de-vaksinerte-opp-mot-de-uvaksinerte/
1 Like

Man skulle jo naesten tro der var Danske gener I denne lille flapre-Macron :thinking:

Tja, kanskje det?
En klovn fra Grimaldi med tette bånd i tillegg til Frankrike; Monaco, Italia, England og nordiske land?

Macron er assosiert med casiraghi- grimaldifamilie. Altså royale.
“Fru” Macron er assosiert med Donatella Versace og Franca Sozzani,
også med tette royale bånd inkludert Diana/Mette-Marit.
Den danske linken går gjennom klovnefamiliene Grimaldi/Casiraghi
og Greta sine nærmeste, Alexandra med dansk mor Benedikte som også har klovnerollen som Vivianne Westwood.

https://royalrealityblog.files.wordpress.com/2019/09/cirqusgretagracekelly.jpg

Joseph Grimaldi - Wikipedia

House of Grimaldi - Wikipedia

1 Like

Jeg ved ikke kaere Royalrealityblog…saa vidt, har jeg ikke set andet end noget soergeligt paedofilt og ind-avlet rakkerpak fra dem ALLE Nord, Syd, Oest og Vest I hele dette gamle Koloniale HELVEDE og, tilbage er udelukkende foragt…ingen af dem har penge - ALT de har er STJAALET - alligevel “saelger” de sig selv som “store” og, ingen af dem er noget overhovedet jo og, sandheden aner de ikke hvad er… deres liv er baseret udelukkende paa loegne!

Hvor skulle dog respekten komme fra?

Vi har ulve I Irland - I hvert fald 3 - og Jeg var lige ved at foreslaa, vi kan kaste dem ALLE for vore ulve men, efter et halvt minuts omtanke, indsaa jeg, at vore ulve ikke vil roere dette Koloniale rakkerpak med en ildtang…heller ikke vore vidunderlige ulve, som jo - til forskel fra disse smaa, smaa mennesker, begaar sig med vaerdighed!!

Godnat og, god soendag :blush:

1 Like