Spesialist reagerer på Nakstad-uttalelser: – Arrogant

I forrige uke skrev NRK at leger er kritiske til massetesting av elever. De pekte på at hurtigtestene har lav evne til å fange opp positive tilfeller og derfor vil føre til falsk trygghet.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/05/spesialist-reagerer-pa-nakstad-uttalelser-arrogant/
1 Like

Men du vet - når all motstand vi klarer å hoste opp mot alle overgrep og menneksretttsbrudd mm. som denne fleskenakken av en maktkåt klovn har pusha er “jeg synes …er arrogant” - så fortjener vi ikke bedre. Det norske folkets uvitenhet og naivitet er grenseløs - og derfor kan sånne nisser som disse få holde på i fred. Jeg spurte en x som lykkelig hadde fått seg sin første shot, om hvilke ingredienser han hadde fått injisert og om mulige bivirkninger. Han klikka og kalte meg sprø som stilte sånne spørsmål. Han stoler fullt og fast på at de maktkåte tullingene har full kontroll på trygghet og helse, og bare vil det beste for hele det norske folk. Så ødelagt er ola dunk blitt. Beyond repair antagelig. :slight_smile:

2 Likes

Selv om hele narrativet er en løgn er de jo ærlige om at dette er et medisinsk eksperiment og at du tar sprøyte frivillig. Så ingen av de som tar den kan klage etterpå…
Løgnen er at man ikke kan åpne samfunnet uten sprøyte, fordi samfunnet aldri burde vært stengt i utganspunktet.
Mye «smoke and mirrors» som gjør at folk blir forvirret og ikke skjønner hva som skjer.
Planen følger typisk psykopat atferd…der man lyver for å dekke over motivene bak, som i dette tilfellet er kontroll og økonomisk vinning.
Det samme gjelder klima spørsmålet, der man raner nasjoners befolkning på vegne av en liten økonomisk elite…

3 Likes

Enig, men er vår grenseløse naivitet oppstått helt av seg selv? Jeg kjenner selv på en enorm frustrasjon over mange medmenneskers veldige unnfallenhet, men har så smått begynt å intellektuelt akseptere at disse er ‘offer’ for kondisjonering, og at frustrasjonen mot disse bidrar til ytterligere divisjon helt i tråd med ‘splitt og hersk’-prinsippet.

Føler uansett en nedslående maktesløshet mot denne kraften som så voldsomt og omfattende kontrollerer (også) presumptivt intelligente og høyt utdannde mennesker.

1 Like

Tja…kommer jo litt an på hvilket utgangspunkt man har for de litt større perspektivene. Noen tror at vi helt random har havna her på kloden, noen er guds utvalgte, noen er multidimensjonelle mennesker som har inkarnert i fysisk kropp for å bidra til dimensjonsskiftet :slight_smile: Jeg tilhører de sistnevnte og mitt svar er derfor; vi kom hit med en kontrakt - vi har mekka den sjæl - men den fysiske reisen krevde at at vi slettet fra minnet hvem vi er og hvor vi kommer fra. Ikke alle har slettet alt - mange husker, flere og flere nå som frekvensene stiger.

Men hvis man skal holde seg tiltradisjonell 3D-terminologi; Fram til tv’n kom hadde den sunne fornuft ganske greie kår. Men etter det var løpet kjørt. Leste gjennom biografien om Erik Bye nå. Om han hadde kikket innom den perverse søpla som spys ut via mase-media nå ville han stått opp fra de døde :wink: Du vet når man har vassa i kloakk et år eller fem blir man helt immun mot lukta.

3 Likes