Sjukehusansatte på fransk hospital til ubegrenset streik mot vaksinetvang

Personalet på sjukehuset i Montelimar, i det franske departementet Drome, streiker på ubestemt tid for å protestere mot de nye reglene som krever at de tar en vaksine mot Covid-19 innen midten av september eller mister jobben. Streiken mot «tvungen vaksinasjon» ble kunngjort torsdag av fagforeninga CGT-GHPP, og berører rundt 200 leger og 1500 sykepleiere i den sørøstlige franske byen. Hundrevis av dem samlet seg utenfor sjukehuset på fredag og fordømte lockdowns og vaksinetvang og sang «liberté!»


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/07/sjukehusansatte-pa-fransk-hospital-til-ubegrenset-streik-mot-vaksinetvang/
2 Likes

De tiltakene som Macron ønsker å få gjennom er så ekstreme at folk for alvor begynner å forstå hva de egentlig står overfor. Macron sine planer er faktisk så vidtgående at det vitner om desperasjon, og på denne måten har han muligens klart å male seg inn i et hjørne som kan gjøre han enda mer desperat. Jeg tror ikke det franske folket er til å spøke med og at de kan komme til å sette hardt mot hardt. Håper virkelig det. :slight_smile:

3 Likes

Ja Flabb1, det er muligvis godt dette sker netop I Frankrig for, hvis det Franske folk virkelig bliver vrede, saa sker der endelig noget…det har vi jo set foer saa, skal vi ikke haabe de bliver virkelig vrede!?

Europas fastland er jo nemlig nu naesten en kopi af Hitler’s 1930’ere. Jeg er glad for, Jeg har besoegt stort set ALLE de lande, som Jeg plejede at elske men, som Jeg nu ved, Jeg paa intet tidspunkt igen vil besoege…de er ikke kun gaaet for vidt men, er nu ude I noget der absolut ingen return er fra…

Med andre ord, Europa og Europaerne er som de altid har vaeret og, de aendrer sig ikke…de gamle Kolonilande og deres forkvaklede religioner I spidsen - stadig - med saa meget direkte ondskab, som overhovedet muligt og, mod saa mange som overhovedet muligt. :sleepy:

Naar jeg om 5 aar, kan tage min pension, som Jeg aldrig har oensket fordi Jeg ville fortsaette mine job til Jeg faldt om men, ikke nu. Naar jeg endelig kan faa min pension, saa tager Jeg den med, langt vaek fra den Vestlige verden…slut med den falske Europaeiske “sikkerhed”.,.men, en trist maade at sige farvel paa Jo…Og, vi er mange der skrider!!

1 Like

Kanskje bare ryktespredning? Her meldes det at alle i den franske republikanske garden sier opp i protest mot Macron.

2 Likes

Lad os haabe det ikke blot er et rygte Flabb1

Jeg bryder mig ikke specielt om Frankrig men, Jeg ELSKER Franskmaendene naar de, som Jeg, har faaet meget mere end NOK

Bliv ved Franskmaend…om nogen kan, da er det Jer :heart:!!!

1 Like

Tak for :heart: Flabb1

Jeg lagde denne ind under NWO men den kommer ogsaa lige her…ikke fra Frankrig men, yderst relevant og, Jeg elsker ham her

Prepare yourself for the final Endgame:

HOW DARE THEY DO THAT!?!!

1 Like