USAs spionasje mot politikere i Danmark, Sverige og Norge

Forsvarets Efterretningstjeneste i Danmark lot USA spionere på Angela Merkel, franske, norske og svenske toppolitikere gjennom danske internettkabler, skriver Danmarks Radio, DR.dk. En hemmelig etterforskning i FE med kodenavnet ‘Operation Dunhammer’ avslørte omfattende avlytting mot Danmarks naboland.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/06/usas-spionasje-mot-politikere-i-danmark-sverige-og-norge/
1 Like

Jamen, er det da ikke det Danske “Emperium” og deres “naermeste allierede” vi har her - igen!?

Hoeje tide at kaste op igen…og at EU faar smidt den lille USLE forraeder for ulvene og VAEK - helt vaek!!

Jeg husker fint dette her, Jeg husker at ogsaa mange andre EX-Danskere forsoegte at raabe de smaa Danske roev-slikkere op men nej, for - citat: “vi har talt om, at det mest praktiske vil vaere, at flytte Pentagon” til Koebenhavn for, ALT der kommer til at ske I verden de naeste mange aar, kommer til at ske ud fra Koebenhavn" citat slut og, som Jeg ved I kan regne ud, da er det jo kun en af ALLE Danmarks “store” planer…

Jeg ved ikke med Jer men, Jeg kan ikke faa oeje paa Pentagon I Kbh!? De oever sig vel stadig paa at sige “Europaerne, dem skal I ikke taenke paa - de goer som vi siger”.(virkelig!?)…og, nu er de jo ogsaa lige i gang med at lave Koebenhavn om, saa det kan blive det nye sex-distrikt I Europa I stedet for Amsterdam - var hvad en Dansker skrev I en LinkedIn debat for faa uger siden…og DET er jo vigtigt for den “sexede” Danske regering…saa sent som sidste aar, kunne man se paa nettet, at Stats Advokatens ene ansatte deltog I et “universitetskursus” om “sex”…jamen selvfoelgelig da Danmark…det er jo da noget af det aller vigtigste I verden…Epstein er vel I Danmark for at undervise dem ALLE.,:face_vomiting:

“Hoejt at flyve, dybt at falde” er vist blot ET af ordsprogene der boer bruges her… stakkels de normale mennesker tilbage I Danmark…de bliver haardt for dem naar de finder ud af, de alligevel IKKE er Europas nye USA…det lever en del af dem ellers temmeligt hoejt paa nu…

De er IKKE vaerd at snakke mere om - slet ikke! Vi er en del der haaber at faa saa meget af vores eget UD derfra saa hurtigt som muligt…den Danske “fest” skal godt nok stoppes og, den skal stoppes helt!!!

PS:

Jeg bliver SAA rasende over dette her son Jo tydeligt viser hvad og hvem en virkelig forraeder er. …

Det er vel “bare” en udbygning af salget af baade Europa og ALLE Europaerne - solgt af davaerende NATO psykopat Fogh til hans gode kamnerat Bush

Mon da ikke galningen har lidt mere og lidt flere han vil saelge… og, de to “forretnings-partnere” har Jo I forvejen “god erfaring” I koeb af salg af baade land og mennesker…her ser vi jo virkelig "forretnings-“genier”

Foej for helvede for et HELVEDE at vaere foedt ind I :-1::fu: