Portugal: En domstol i Lisboa slår fast at bare 152 døde av Covid, ikke 17 000 som er det offisielle tallet

Fra Principa Scientific.
Les hele artikkelen her.

Utdrag:
Lisbon Court Rules Only 152 Died Of COVID, Not 17000 Claimed.

Published on July 1, 2021.

Written by americasfrontlinedoctors.org.

"Following a citizen’s petition, a Lisbon court was forced to provide verified COVID-19 mortality data, reports AndreDias.net. According to the ruling, the number of verified COVID-19 deaths from January 2020 to April 2021 is only 152, not about 17,000 as claimed by government ministries.

All the “others” died for various reasons, although their PCR test was positive. “We live in a fraud of unprecedented dimensions,” wrote Dias.

The data are from the Sistema de Informação dos Certificados de Óbito (Death Certificate Information System – SICO ), the only such system in Portugal. The reference to 152 death certificated issued ‘under Justice Ministry supervision’ is spurious, as all death certificates are issued under Justice Ministry auspices, being the only institution that issues them. In response to a popular suit, a court order was required for the Ministry to respond, desperate not to denounce the fraud.

“All those responsible for handling data from ‘cases’ and ‘deaths’ can, thereafter, only be tried for the crime if there is any dignity remaining in the rule of law, ” he continued. “If these figures are of the same order of magnitude for other countries as well, and there is no reason to assume otherwise, then the plague is a deception of unprecedented proportions and crimes committed against humanity on a huge scale have been committed here"".

See more here: americasfrontlinedoctors.org.

3 Likes

Hehe - skal se det blir heitere under syltelabbene til bilderbergerbolla og pikkolen også snart. Dette er jo ingen nyhet for folk som har fulgt med i timene siden mars i fjor, men fint at det pipler ut i gata… Det er jo lov å håpe at det råker en og annen kovid-fanatiker :wink:

3 Likes

Du kommenterte en del på det gamle nedlagte forumet til Steigan.no. Vet du noe om hvor de andre fra den “gamle gjengen” kommenterer nå? K11, Mari, Tjatta, Smurfen52, Gatekeeper med flere? Hvis du har kontakt med noen av dem, tror du de kan de tenke seg å kommentere her også :slight_smile: ? Det hadde vært fint med mer diskusjon i kommentarfeltet, nå er det mest et “read only” nettsted.

2 Likes

@Skitur er en gammel traver…

2 Likes

Sjovt, det var faktisk mennesker fra Portugal der var de foerste, tilbage I 2015, til at bekraefte overfor mig, at mit gamle land draeber baade egne og andre…eller, de bekraeftede ikke - de advarede mig om ikke at tage dertil… Indtil 2015 havde ingen brugt ordet Genocide direkte - "blot kraftigt advaret mod at tage dertil…hvilket er sket siden 2010 - Altsaa mindst 11 aars mord indtil nu :sleepy:

Det var ligeledes en dommer fra Portugal, der her I Irland, advarede mod DK I 2018…

Det Jeg gerne vil pointere her og, gerne have nogle kommentarer paa er, at det jo var Danmark der fik WW2 til at gaa helt amok I 1939 med bomberne over Danzig (nu Gdansk) I Polen…, Det var Danmark hvor stort set ALLE pludselig blev “psykisk syge” - umiddelbart efter landet havde opfoert 16 nye “Super-Hospitaler” inkluderende kaempe store “psykiatriske afdelinger” (doeds-lejre)…Danskerne I DK finder sig stadig I at blive myrdet disse forfaerdelige steder, saa overgangen til den falske “epedemi” vi nu gennemgaar, har sikkert ikke vaeret saa svaer paa stedet, hvor medicinske forsoeg og mord, tydeligt nu er en del af den Danske hverdag…

Saa I det ikke ske? Forsoegte Staten Norge at stoppe det? Gjorde Sverige? - Hvorfor ikke!? Fordi “udrensningen” af stort set os alle, Jo I mange aar, netop har vaeret en meget store del af Agendaen med de mange navne og, fordi de Nordiske lande faktisk var dem, der skubbede denne gamle Bilderberg aftaler I gang eller, tager Jeg helt fejl, hvilket jeg kraftigt tvivler paa!?

En af de Danskere (robotter) Jeg har talt med, var lige ved at afsloere det - paa grund af maaden Jeg spurgte paa…han sagde bl a at meningen Jo var, at lave hele Europa om til en stor KZ lejr…hvilket jo passer fint med efterkommere efter SSWiking Division 5, der nu befinder sig I Danmark…dem der var ansvarlige for det helt forfaerdelige Folkedrab I Ukraine I 1942…

1 Like

Det kan være flere grunner til at folk ikke gidder å kommentere

  1. man ser at til og med Steigan kaster inn håndkleet og stenger kommentarfeltet. Det må ha kommet etter trusler eller innsikt i at han blir holdt øye med…
  2. alle blir holdt øye med, uansett anonymitet på forum, IP adresse er kjent
  3. Det siste året har bevist at alle «konspi» teorier er sanne og virkeligheten er verre enn i en hvilken som helst spionfilm (CIA, MI5 osv) politikere er kjøpt og betalt eller truet til taushet og det «offentlige» er satt til å administrere løgner. Media er eid av pengemakta.
  4. det er verre enn vi tror, mye verre… så det eneste vi kan gjøre er å fokusere på de vi har rundt oss (stammen / slekta /klanen) og forberede oss på et liv utenfor.
2 Likes

Jeg ved det Smiley - har selv faaet lukket fora for min aerlighed - I oejeblikket ser det ud til min LinkedIn platform - igen - er delvist lukket…Jeg er holdt op med at blive vred - haaber bare stadig paa nogle retssager…snart!! Rigtige retssager altsaa…

1 Like

Heia. Har ingen kontakt med noen av dem, men ja - det hadde vært fint med flere her inne’. At man blir overvåka gir jeg beng i. Har aldri brydd meg om hva “folk” mener - ever. Dessuten; de puddingene som jobber for makta - særlig de som vil ta rotta på ytringsfriheten - skulle jeg mer enn gjerne sett i øya og tatt en debatt med. Det er nå vi ser hva folk er laget av.

3 Likes

Netop Anki -lad dem komme, kigge os I oejnene og, tage debatten med os.i en retssal…det toer Danskerne ikke… de har lige vaeret saa “smarte” at saette sig op mod min arbejdsgiver, den Irske stat!?

Vi har fulgt DK og deres helt vanvittige forbrydelser I aarevis saa ja.vi vil gerne moede lille nazi-DK og, I en retssal - en rigtig International domstol - derfor Jo ikke en I DK - men, saa kan de jo kigge os I oejnene der…

Som at tage Hanibal Lector I retten…yrgh

1 Like

Jeg bryr meg ikke om de spionerer på meg, men trist at verden er gått av hengslene i den grad den har🤷‍♀️

3 Likes

For meg er disse grunnene de viktigste:

  • For mye Corona (gjesp)
  • For mange konspirasjonsteorier jeg ikke greier å følge med på
  • For lite Aford og andre med humor og medmenneskelighet
1 Like

Det jeg tror, er at verden aldri har vært på hengslene. Det var ille selv før homo sapiens oppsto. De var noen jævler disse dinosaurene. Og de spionerte som faen med de uskyldige grønne øynene sine.

2 Likes

Da er du Mari eller gatekeeper da?
K11 elsket å diskutere Korona, konspi var fornavnet til Smurfen😁
Tjatta hadde vi kjent igjen (håper jeg)?

3 Likes

Er du menneskelig?

1 Like

Mye mas om dette bagatellmessige “kovid”. Skulle tru vi kunne komme på langt viktigere temaer som berører flere folk :wink:

1 Like

Som at uskyldige mennesker over hele kloden mister deres job, deres hjem, bliver taesket ihjel, bliver tortureret, bliver “lavet om” til saakaldt “rigtige Danskere” med HVIDE snit etc. “for sjov”, bliver voldtaget af myndighedernes som ER psykopater eller, som da Aarhus Kommunes ansatte syntes det kunne vaere “sjovt” at proeve at finde ud af hvor mange gange de skulle slaa og sparke deres borgere I deres hoveder og ansigter foer de reelt bliv psykisk syge af det, og da de fleste af Europas lande syntes det kunne vaere “sjovt” at hjaelpe USA med at bombe IRAK med depleted uranium for at faa gang I en helt sindssyg krig “mod” terror men’s I Jo alle selv var og er terroristerne, den komplette oedelaeggelse af Afghanistan og folket der ogsaa…eller, skal jeg komme med lidt flere forslag om ting der beroerer os ALLE, vi kan tale om?

Der mangler ingen emner, da det jo ikke er smaating der nu bliver gjort for at oedelaegge og myrde os ALLE!!

Vi kunne starte med at finde ud af hvordan vi faar indsigt I alle referaterne fra ALLE moederne hos The World Religions" - du ved, dem der ALTID er dem der starter, naar hele menneskeheden skal oedelaegges!?

Vi kunne selvfoelgelig spoerge de Danske sorte Sataniske praester men, Jeg gaar ud fra de har braendt deres referater, saa ingen nogensinde finder ud af hvad alle ved - at DE er skingrende gale!