Regjeringa behandlet europeisk vaksinesertifikat: Ikke på høring på grunn av kort tid

30. mars skrev regjeringa Solberg et notat om europeiske vaksinesertifikater, eller EUs «grønne sertifikater», som det kalles.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/05/regjeringa-behandlet-europeisk-vaksinesertifikat-ikke-pa-horing-pa-grunn-av-kort-tid/
1 Like

Ikke nok tid… haha
Dette har vært planlagt kjempelenge.
Kiss my ass

3 Likes

Det er riktig. Planene om vaksinepass var nok klare før “pandemien” oppsto. Bla var det noe Bill Gates syslet med.

1 Like

Problem > reaction > solution.

Er det gangbar norsk å kalle dette ‘Den Hegel(ian)ske dialektikk’?

Jeg har flere ganger forsøkt å forklare/diskutere temaet med særlig familie som ikke er veldig stø i engelsk. Det ‘klinger’ liksom ikke helt riktig, og søkemotorer er meget sparsomme med treff på begrepet.

Noen som har forslag til en klarere og bedre fornorsking?

Vil Jeres Erna diskriminere paa samme maade som apartheid-Danskerne!?

I denne weekend foelger jeg en summit fra USA som jeg vil anbefale. 'Truth over Fear

Denne summit blev I foerste omgang, permanent slettet fra YouTube…man kan jo spoerge sig selv og andre hvorfor…sandheden goer tydeligt meget ondt mange steder…

Denne summit er IKKE Katolsk som saa men ham der er ansvarlig for dette event er og, blev Jo altsaa slettet fra YouTube

Jeg - Jette fra Irland har ingen religion, har aldrig haft og, faar det aldrig! Blot for at faa dette slaaet helt fast med syv-tommer-soem.

Jeg er ikke kun skeptiker af vaccine-pas men, direkte imod det fordi de minder ALT for meget om de to forskelligt farvede baenke I USA…en farve for ‘hvide’ og en anden for ‘sorte’ mennesker…et soergeligt begreb Menneskeheden for laengst skulle vaere kommet over men, Jo tydeligt ikke er :sleepy:

Af Jeres regerings tiltag nu, kan jeg jo forstaa jeg aldrig igen kan besoege Norge fordi jeg naegter 100% at tage denne doeds-sproejten - Norge!?!?

1 Like