Tidligere CIA-agenter i USA skrekkslagne og sinte etter Afghanistan

Brian Dean Wright som er tidligere CIA-agent, er klar og tydelig på Twitter: «Kolleger i USAs etterretningstjenester er sinte og svært bekymret etter det som hendte i Afghanistan».


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/08/tidligere-cia-agenter-i-usa-skrekkslagne-og-sinte-etter-afghanistan/

Neimen helledussen da. Stakkars cia-agenter og usa-soldater. Jeg tror nesten ikke hva jeg tenker, men jaggu er det da helt feiltastisk at krigskåte opiumspushere blir “kjeppjaga” av taliban. Etter 9/11 har krigshisserne i vest vært totalt ute av kontroll, og så skal vi liksom forholde oss til denne sutringa fra cia…?

2 Likes

Tja Anki!
16 kg opium = 1kg heroin
1 gram reint heroin = 600 $ på gata.
Hva er snittproduksjonen de 20 årene, 10000 tonn?
Dette er bare til big pharma, og banksterne ble reddet i siste liten dengang.
Så har vi våpenindustrien, og så har vi NGO osv
Nei, enten er dette plassert propaganda eller de ikke har skjønt noe.
Dessuten nå som de har lurt saueflokken med injeksjon, så ser framtiden svært lovende. Færre useless eaters og de som overlever trenger dyr medisin.
Hva skal de med Afghanistan, lederne returnerer med pampers!

3 Likes

Tviler på at der sinte eller skuffet…men de vil vel at folk skal tro det😊
Man må jo late som man kjemper for fred og frihet - og holde folket desinformert🤷‍♀️

2 Likes

De er IKKE ‘sinte’ som du kalder det kaere Smiley…de er I fuld gang med at draebe baade egne og ALLE andre med de injektioner Jo…med “fin” hjaelp fra diverse, som 100% fejlagtigt, ser USA som deres “naermeste allierede”…USA har ingen allierede og, indtil nu, har de vaeret komplet ligeglade med alle disse smaa dumme lande…gad vide hvornaar det stopper…

Det er begyndt at traenge ind hos Amerikanerne, at de jo selv mister livet af dette her…hvordan er de, naar de gaar amok paa hinanden Nationalt - I det 21ende aarhundrede???

Jeg vil IKKE vaere der!!!