Vaksinasjonshastverket

Sucharit Bhakdi er spesialist i mikrobiologi og infeksjonsepidemiologi. Han ledet Institutt for medisinsk mikrobiologi og hygiene ved Johannes Gutenberg-universitetet i Mainz i 22 år og jobbet med pasientbehandling, forskning og undervisning. Han har publisert over 300 artikler innen immunologi, bakteriologi, virologi og hjerte- og karsykdommer. Han har mottatt en rekke priser.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/05/vaksinasjonshastverket/
2 Likes

Fortsatt masse mas om dette såkalte helsepasset/passerseddelen…
Jeg har lovet meg selv å ikke ta det i bruk, uansett hvor tøft det blir, selv om de sier det skal holde å ha negativ test eller bevis på at man har hatt smitte (begge sistnevte krever test og jeg tar ikke den testen, av prinsipp)
Jeg er velsignet sta, og skal lide meg gjennom eventuelle problemer dette vil medføre.
Bedre å dø for en god sak (frihet) enn å la seg slavebinde av nwo folket😎

3 Likes

100% enig Smiley.

Om jeg saa skal flygte ud paa en af de smaa Irske og naesten ubeboede oer, saa forbliver ogsaa jeg U-testet og aldrig nogle Mengele-lignende injektioner forsoeg paa mig heller…

Du skal se…Hitler’s Sonnenkinder ,(Danskerne), de indfoerer sikkert snart nogle flere af Hitler’s Triangles som folk skal have tatoveret ind I deres kroppe…jeg forventer alt fra dette galehus paa nuvaerende tidspunkt…ganske enkelt ALT der kan oedelaegge dejlige, vidunderlige mennesker :sleepy:

2 Likes