9 Vaccines and Treatments - Dr. Bret Weinstein, Dr. Robert Malone and Mr. Steve Kirsch

Rekommenderar att lyssna på den här och gärna dela med vakna/halvvakna vänner som har ett attentionspan som överstiger 5 min… väldigt intressant diskussion som kastar ljus över mRNA vaccinerna, och de stora riskerna förbundna med dem.

3 Likes

Hehe - 5 minutter er leeenge, det. Det jeg opplever fra min lille krok er at vaxx-fanatikerne formerer seg som kaniner om dagen, og at de har stengt av for alle fakta som ikke bygger opp under egen sannhet. Jeg visste det skulle komme, men så ikke for meg hvor intenst det skulle bli.

Man kan jo prøve seg på de som påstås å representere “vitenskapen” - leger. Det leger generelt kan om vaxx er på linje med et julenummer av donald. Jeg har sett det pensumet. De kan next to nothing - og det de papegøyer ut av seg er kun det BigPharma tillater. Med ett og annet hederlig unntak, selvsagt.

Jeg er nå der at jeg tenker at de som ønsker seg mest i verden at spike protein og påfølgende prosesser skal ta over kroppene deres; be my guest. Vi har fri vilje.

2 Likes

De är offer för grov manipulation och propaganda… det hade kanske lika gärna kunnat vara jag?
Om jag hade varit i deras position, så hade jag velat veta, även om jag inte visste att jag ville det🙃

2 Likes