Avlivning gjennom neddoping og respirator ved Elmhurst Hospital, sentrum av koronaepidemien i USA

I vakuumet etter anglofile Nordlyset, så må folk ta til takke med de traurige innlegga til thormothr som nesten ingen gidder å lese. Men for at folk ikke skal utvikle abstinenssymptomer, så serveres her en sensasjonell video fra de amerikanske statene - eller i det minste én av de.


Nurse Erin Marie Olszewski reveals that at Elmhurst Hospital, non-Covid patients and Covid confirmed patients are housed in the same rooms. People who have tested negative for COVID-19 several times are referred to as “Covid confirmed” and then connected to a ventilator. Respirators are probably the most common cause of death in the pandemic. Tranquilizers and paralytics in combination with pressure injuries kill 90 percent of the people who are ventilated in Elmhurst. Nosocomial (hospital-acquired) infections are the main transmission vector.

(Videoen er en nedkorta versjon av denne dokumentaren.)



2 Likes

Tak for at dele og ja Thormothr. …

Og, hvem ved hvor mange mennesker der er blevet/stadig bliver draebt med naesten helt samme metoder paa de Danske “Super Sygehuse”!?

Jeg forventer ikke du kan svare paa det kaere Thormothr for, jeg ved, at baade du og jeg - og ALLE andre - er helt klar over, at mennesker - 100% raske mennesker - nu bliver draebt helt sanseloest, I mit tidligere land og, vi ved alle, at naar den Danske selv bestaltede “elite” starter deres direkte mord, saa stopper de ikke igen og, da slet ikke nu hvor de jo - fejlagtigt - opfatter USA som deres “naermeste allierede” :sleepy:

Da jeg for nogle aar siden, spurgte en af deres “myndigheds” personer, hvilke planer de har med Danmarks “weapons of mass destruction”, da var svaret: " det ved vi ikke" :sleepy: Mon ikke USA’s “elite” ville give et lignende svar? Jeg tror det :sleepy:

1 Like

Modig dame. Flere vil nok stå opp og fram etterhvert. Saaaaakte, men sikkert våkner folk. Men det må nok bli mye mer grisete enn at folk blir avliva i ventilator. For det har vi jo visst om lenge. Men - som sagt ørten ganger før; det er så krevende for folk flest å ta dette inn over seg. De aner rett og slett ikke hvordan de skal takle at hele verdensbildet deres rakner med hurtigtogsfart as we speak. Welcome to The Great Awakening! :heart:

2 Likes

Tack @thormothr!
… Jag önskar att @Northern_Light kommer tillbaka snart också… jag vill ha båda… ni är forumets dr. Jekyll and mr. Hyde, eller yin&yang… och helheten blir lidande i avsaknad av den ena eller den andra…
:kissing_heart::heart::pray:t2::relieved:

3 Likes

Hæ? :astonished: …jeg likte bedre :yin_yang: -metaforen :joy:



Butwhy and Mr. Hyde - “jag hoppas att du gillar forumet”

2 Likes