Først av alt: Gjør ingen skade!

Ei gruppe seniorleger og helsepersonell som er bekymret for helsekonsekvensene av lockdowns som brukes som reaksjon på SARS-CoV-2-utbruddene i Victoria og over hele Australia har opprettet Covid Medical Network. De skriver i sitt opprop til kolleger og medborgere:


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/08/forst-av-alt-gjor-ingen-skade/
1 Like

Det er forfaerdeligt hvad der sker I Australien - og ALLE andre steder :sleepy:

Jeg synes det er helt fint. Uten komplett galskap - ingen oppvåkning. Fortsatt er “velutdanna folk” komplette kovidioter. Det skal mye mer galskap til før de våkner. Det er bare å puste med magen og gi beng i at 84-åringer dauer. Det gjør de ellers også :slight_smile:

2 Likes

Som oprindeligt kommende fra den selv bestaltede “smarteste” stat, kan jeg kun give dig helt ret Anki for, aldrig har Jeg da oplevet saa meget direkte idioti, som det vi nu oplever fra den selv bestaltede “stoerste” regering I hele verden: Danmark…“verdensmester” I serfdom slavery…Jeg kan ikke huske hvad dette hedder I Skandinavien …

En af mine kolleger sagde forleden om dem at, det ender med vi alle kommer til at opfatte dem som Verdens vaerste paria :thinking: