Storbritannia vil tvinge helsepersonell til å ta Covid-19 vaksinene

Fra Principa Scientific.
Les hele artikkelen med video her.

Utdrag:
"As it becomes ever clearer that the professions objecting most the experimental COVID19 vaccination are doctors and nurses the UK government is now cracking down on their dissent.

The UK is pursuing the Bill Gates population reduction plan and the aim is to cut the head count by vaccinations which are not proven safe and are claimed by some independent experts to cause premature death and sterility.

The so-called ‘COVID19 vaccine’ is not a vaccine by any normal definition. It is actually gene therapy – a means to alter human DNA for secretive ulterior purposes".

2 Likes

Legemiddelverket rapporterer pr 23.mars med 123 dødsfall, det interessante er at selv om de 6 som er yngre folk helsepersonell døde av AZ så er tallet høyest av Pfizer…
Legemiddelverket pdf

4 Likes

Hmm…AstraZeneca-vaksinen er brukt 1/3 så mye som Pfizer/Biontech-vaksinen, men har nærmere antall alvorlige meldinger. Astrazeneca ble ikke tatt i bruk før 8. februar, og siden vaksinene skal tas to ganger, så kan man dedusere at personer på sykehjem og eldre enn 85 år - som ble ferdigvaksinert i henholdsvis februar og mars - trolig har fått Pfizer/Biontech-vaksinen som myndighetene først hadde tilgang til.

Jeg gjetter at personer på sykehjem har fått Pfizer/Biontech-vaksinen og dødd av større påkjenning gjennom immunresponsen, mens helsepersonell i mye større grad har fått Astrazeneca-vaksinen og at denne faktisk har mer alvorlige bivirkninger.

Eller finnes det en oversikt over hvilke grupper som har mottatt hvilken vaksine?


image
image
image

4 Likes

Netop Northern Light,

Og, lige netop det, unaturligt at SKABE ALLE mulige “sygdomme’” er jo tydeligt den Vestlige Verdens MAAL, saa saa mange af os som muligt, mister vore liv, uden at vore reelt SYGE* regeringer skal kunne anklages for hvad dette virkelig er: Folkedrab - det vaerste nogensinde!

  • SYGE = skingrende GALE I deres hoveder
1 Like

De har det nok “sjovt” i Europaeiske Slagtehuse :sleepy:

Jeg ved ikke med Jer men, den eneste forskel fra Hitler’s KZ lejre Jeg kan finde, erat der nu slagtede uskyldige mennesker over hele kloden :sleepy::sleepy:

1 Like

Her er det noen som nekter å ha de som har tatt «vaksinen» som kunder :grin:

4 Likes

HVIS Jeg stadig havde mit lille firma og, skulle ansaette et menneske, da ville Jeg goere som vedkommende her - ganske enkelt, fordi I min verden, er der absolut ingen plads til Hitler/Gates/Fogh Ramussen og andet rakker-pak…

2 Likes