Blir det obligatorisk for alle (voksne) snart?

Selvstyre i Norge har forvitret enda mer under unntakstilstanden de siste 18 månedene. Det norske myndigheter gjør ligner mye på det myndigheter i andre land gjør.
Her er det ingen utregning å misforstå/være uenig i bare et enkelt spørsmål…
(Når) kommer tvangen til Norge, tror dere?

4 Likes

Hvis det bliver tvang her I Irland, har jeg stor risiko for at blive skadet utroligt meget - eller miste livet, da jeg har et problem med mine lymfer, som injektionen jo indtil nu, har soerget for at myrde en del for…:sleepy:

1 Like

Jeg oppfatter det som at Norge ikke har en egenutviklet helsepolitikk, finanspolitikk, utenrikspolitikk, miljøpolitikk eller energipolitikk. Viljen til ekstern, vestlig maktkonsentrasjon blir strømlinjeforma innført i Norge.

Food and Drug Administration vedtar at Pfizer/BioNTech-vaksinen (som bare er forsket på i en studie -sponset av BioNTech - som skulle vare til 2023) kan selges under nødtillatelse, og noen dager senere så er den lukrative vaksinen godkjent i Norge som en “trygg og sikker” kur mot et forkjølelsesvirus vi ikke ville visst eksisterte uten ekstern skrekkpropaganda.

2 Likes

Bare hvis ola nisse sitter som en tafatt dust og lar det skje. En gang var vi vikinger, nå er vi puddinger.

2 Likes