Dr. Mike Yeadon, tidligere Pfizer forskningssjef og VP, med perspektiver på "pandemien" og med en kraftig advarsel mot vaksinesertifikater

Fra OffGuardian.
Les hele artikkelen her, med et meget severdig videointervju med Dr. Mike Yeadon.

Utdrag:
WATCH: Perspectives on the Pandemic #16The big experiment is well underway, and the hypothesis it seeks to prove is as bold as it is terrible.

"Dr Mike Yeadon, formerly a Vice President and Chief Science Officer at Pfizer, believes the big experiment is well underway, and that the hypothesis it seeks to prove is as bold as it is terrible.

A cogent and clear thinker who has been attacked in proportion to his qualifications, Dr. Yeadon, at great personal risk, issues a chilling warning, not just about the grave dangers surrounding the injections, but about the looming threat of digital health “passports” that will take inexorable control over every aspect of our lives.

If we allow them.

We have been warned".

The Interviewee : Dr Michael Yeadon is a British doctor and research scientist, the former chief science officer with Pfizer, and co-Founder of Ziarco Pharma Ltd. He has authored many articles and papers on the coronavirus panic, and appeared in the fourth instalment of our Experts series.

The Interviewer : John Kirby is the director of FOUR DIED TRYING, a feature documentary and series on the major assassinations of the 1960’s and their calamitous impact on the country. To join the struggle for justice for Dr. King, Malcolm X, and John and Robert Kennedy.

Follow Journeyman Pictures on youtube or visit their website for more of their award-winning factual content.

This interview has been purged from YouTube. We urge viewers to download and keep a copy if they find it interesting, it may well prove hard to find in the future.
2 Likes

Bra intervju. Fint at Dr. Yeadon er forsiktig og saklig. Noen av Covid-kjendisene kommer med for sensasjonelle beskrivelser og spådommer og skremmer vekk normale folk.

4 Likes

Helt enig. Ytterligheter fra myndighetene har vi konspiidioter lenge avvist, på tide at vi også har en sunn skepsis til ytterlighetene på motsatt side i dette spørsmålet? Som vanlig, splitt og hersk ved hjelp av svikere på begge sider…
For helheten, gå helst gjennom hele denne siden inkl. video og kommentarer fra Makow med flere:

3 Likes

Kaere Thormothr,

Vil du ikke vaere god at definere hvad du mener er “normalt” her!?

Jeg har ikke laest artiklen her men, kan forsikre dig, Jeg paa intet tidspunkt kommer til at deltage I dette nazi-injektions Mengele forsoeg.

1 Like

Du giver mig helt kuldegysninger Royalrealityblog…saa sent som I gaar laeste Jeg bl.a. gennem foelgende:

Hvem var/er de vaerste nazister!?

Vi får håpe det er mulig å vekke “normale folk”. Det er jo de “normale” og autoritetstro som har mye av skylda for at galskapen er gjennom taket og på vei mot en ukjent galakse. Folk som lydig stiller seg i kø for å injisere genmanipulerende eksperimenter - hvis det er “normalt”… Folk som blindt følger ordre fra såkalte “medisinske eksperter”. Det tar jaggu lenger tid å lese igjennom et julenummer av Donald Duck enn vaxxine-pensumet til dagens leger. Give me a break!

3 Likes

Bare vanlige, passe konsensusorienterte folk som har en sterk tendens til å tro på, og føye seg etter, det myndighetene og leger sier.

(jeg er ikke normal)

Ja, det er normalt :slight_smile: (…dessverre :grimacing:)

2 Likes

Det er ikke sikkert jeg forsto spørsmålet ditt siden jeg ikke gadd å se videoen. Men jeg er imot perspektiver hvor høyrevridde er onde og venstrevridde er gode. Som kulturkonservativ og ordensmenneske er jeg naturlig mye nærmere nasjonalsosialisme enn arbeidersosialisme personlighetsmessig. Jeg ønsker delvis kollektivisme til fordel for nordmenn, skandinaver, nordiske, europeere. Jeg ønsker ikke ei forening av jøder, muslimer, og identitetsløse “hvite”.

Utover det fåtall av mennesker som er sadistiske, så er “ondskap” former for kynisme eller hevn. Venstre-høyre aksen er ingen godhetsakse.

Det er mer konstruktivt å assosiere ondskap med faktisk atferd. Om du mishandler dyr, så er du en dyremishandler. Om vi skulle bruke vestens jødeskapte demonologi, så er dyremishandlere “hvite, kulturkonservative menn”.

Hvem er de verste dyremishandlerne? De som faktisk mishandler dyr? Nei - de mest kulturkonservative, nordiske mannfolka.

2 Likes

Tak Thormothr :+1:

En lille kommentar her om, dem vi I denne tid kalder nazisterne her I Irland…

Nogle af de multinationale firmaer har nu flyttet nogle af deres arbejdspladser til Dublin…en ting der ikke foer har voldt nogle problemer da vi Jo I forvejen bor I en multikulturelt by og, dem der arbejder der, plejer altid at vaere gode til, lynhurtigt at vaere inde I byens normale jargon.

Ikke disse her, som desvaerre netop foerer sig frem paa, en netop meget tydeligt if direkte nazi-facon…faktisk er naesten det eneste der maaske mangler, den loeftede hoejre arm. Alle bliver kommanderet rundt af disse selv bestaltede “verdensmaend og kvinder”!?
Der er dog det ved det hele, at for det foerste ved vi alle her, temmeligt praecist, hvor meget (lidt) de tjener her og, vi ved helt sikkert, deres hjemlande er alt andet end rige saa, alt de skaber her, det er foragt og, at os lokale, finder andre steder at undtagen vores koebte frokoster/middage etc og, vi ved alle at de fleste af dem, sjaeldent bliver I de lavt betalte job de udfoerer her og, I stedet - heldigvis - tager hjem…
Men, for foerste gang, har vi nu en hel stak uendeligt irriteterende subjekter, der meget tydeligt, goer alt de kan, for netop at genere andre, lave ufatteligt meget larm, ballade magere I det ekstreme og, gennemgaaende forsoege at oedelaegge ellers altid gode stemninger.

Desvaerre kommer stoerstedelen af disse braldre-roeve fra USA og Skandinavien (Jeg har endnu ingen Nordmaend set blandt dem) og, de kan desvaerre kun opfattes, som netop nazister…

Problemet, specielt for cafeer og testauranter I de omraader vi nu ved, de kommer mest… det er jo, at is der er hjemme her, vi finder nye steder og, det er synd for de ellers gode steder der og, det er jo altsaa ikke fordi disse nazister smider om dig med penge (alle ved de ikke er rige), saa, lige nu haaber alle lokale her, de snart - enten bliver traette eller, tager vaek og, det er synd og, foerste gang Jeg har foelt saadan naar der Kom nye mennesker til byen…

Jeg ved desvaerre, der andre steder har vaeret problemer med Danskerne…specielt I Prag, hvor de raserer alt…

Hvordan skaber man nationalister? Ved at udsaette et lands befolkning for ekstreme bullies…maaske deres braldren, kommer af netop deres mangel paa penge og, de haaber vi ser dem bedre, naar de begaar sig som idioter…I hvert fald, er vi nu ALLE godt og grundigt traette sf disse nazister, der foerer sig frem som Verdens “elite” uden noget som helst at have dette I… Og, det er jo I virkeligheden synd for dem for, de skaber nu en graense, som os her I landet netop ikke overtraeder og, de er bestemt ikke velkomne her…vi tolererer dem saa laenge de er her, ellers ikke og, Jeg er heldigvis nu - efter mange aar, holdt op med at taenke paa, Jeg maaske skulle skamme mig over dem men, vender dem nu bare ryggen og, lige netop dette er det soergelige for, mange af dem ville vi helt sikkert kunne lide…vi orker bare ikke laengere den karrusel!!