Dr. Simone Gold, grunnlegger av Americas Frontline Doctors: Her får du sannheten om Covid-19 "vaksinen"

Fra Global Research.
Les hele artikkelen her, med videoen av foredraget hun holdt, ca 50 minutter.

Utdrag:
The Truth About the Covid-19 Vaccine. Dr. Simone Gold, Founder of AFLD.

By Frontline Doctors.

Global Research, August 18, 2021.

America’s Frontline Doctors.

Theme: Science and Medicine.

.

Visit and follow us on Instagram at @crg_globalresearch..


Listen to Dr. Simone Gold , Founder of American Frontline Doctors (AFLD).

Video Below.

"AFLD physicians strongly object to any persons being coerced, mandated or forced to take any experimental medication, whether it is labeled a vaccine, drug, therapeutic, modality, agent etc. Our scientific recommendations as to who should consider the experimental COVID-19 vaccines, currently in investigational stages only, are contained within the White Paper. Federal law, per the FDA, prohibits any persons from being coerced to take the experimental COVID-19 vaccine. Please read attached Pfizer and Moderna Fact Sheets published by the FDA and found here.

Watch the viral video here, uncut and uncensored!

Discover the truth: COVID-19 Experimental Vaccines

Read our detailed report on the risks, failures, and complications involved in pharmaceutical companies’ expedited COVID-19 vaccine research.

Post-Vaccine Questions.

The fundamental problem with releasing medications that have not been fully researched, is we don’t know what we don’t know. AFLDS is highly concerned about what we don’t know! Download and read".

2 Likes

Jeg undrer meg over formatet på innlegget ditt, Nordlyset. Det er litt “støyete” og jeg må først prøve å tolke hva du prøver å dele. Det viser seg at det ikke er Global Research som er kilde til info, men likevel lenker du til de og har til og med dette med i innlegget ditt:

Visit and follow us on Instagram at @crg_globalresearch..

Om du har sett videoen, hva med å lenke direkte til videoen og skrive hva den handler om med egne ord?

https://americasfrontlinedoctors.org/files/americas-frontline-doctors-white-paper-on-experimental-vaccines-for-covid-19

Når en trykker på “her”, går linken til Global Research side, med link til videoen.

The Truth About the Covid-19 Vaccine. Dr. Simone Gold, Founder of AFLD

By Frontline Doctors

Global Research, August 18, 2021

America’s Frontline Doctors

Her står det by Frontline Doctors, som er Americas Frontline Doctors.

Global Research er ikke kilde til infoen, som det meste på Global Research, men har tydelig gjort det klart at de har Americas frontline Doctors som sin kilde, de er alltid nøye på kildehenvisninger. Dette er det samme som med det må bli over 100 tidligere innlegg med deling av informasjon fra Global Research site, uten at de ble betegnet som “støyete”.

Jeg har sett videoen med foredraget, og lenke til videoen ligger på Global Research side en kommer til når en trykker “her”, så en ekstra direktelink blir unødvendig. Jeg har prioritert å dele så mye informasjon som mulig fra alternativpressen, de fleste lesere av forumet forstår engelsk, så hva dette foredraget handler om for eksempel får de med seg uten at det behøver å forklares på norsk.

1 Like