Fauci insisterer på at en 3. dose vil være nødvendig for å bli «fullt ut vaksinert»

«Jeg tror, når alt kommer til alt, vil det vise seg at det riktige regimet, iallfall for mRNA-vaksiner, er to originale doser, injisert med tre til fire ukers mellomrom.  Men det bør følges opp med en tredje dose flere måneder senere», sa Fauci til The Telegraph i et eksklusivt intervju.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/09/fauci-insisterer-pa-at-en-3-dose-vil-vaere-nodvendig-for-a-bli-fullt-ut-vaksinert/
1 Like

“You don’t want to go to Hoboken, New Jersey, or to Fairfax, Virginia, to be studying the bat-human interface that might lead to an outbreak, so you go to China.”

~ Anthony Fauci, direktør ved Director of the National Institute of Allergy and Infectious Diseases

Sky News Australia kommer visst med en ny dokumentar i dag:

  • Fauci skrev i en epost i 2012 at “gain of function”-forskning var verdt risikoen for en pandemi.
  • Fauci’s byrå sponset 60 prosjekter ved Wuhan institute of virology.
  • Fauci sponset forskning på koronaviruset.
  • intervju med Donald Trump om Fauci
  • intervju med Wei Jingsheng, en kinesisk avhopper, om Wuhan-laboratoriet
    image
1 Like

Hehe - kjør på. Vi får se hvor lang tid det tar før alle froskene er ferdigkokt. De er seige :crazy_face:

Jeg var faktisk gaaet I seng, efter en laaang uge med haardt job men, maatte lige kigge her og, Jeg ser Jo at Fauci og resten af psykopaterne stadig slagter mennesker - ,kriminelle psykopater af 1ste grad de alle er :sleepy:

Kan vi ikke opfinde nogle tvangs injektioner til dem ALLE og, nu!?!?

Ikke mere …klokken er alt for meget…mere job om faa timer… her paa vores “fine” klode hvor den selv bestaltede “elite” er I fuld gang med at faa os ALLE slagtet…har stadig I meget frisk erindring mit moede med lige–sindede fra Trinity University og samtalen om vi naermer os det naeste Holocaust. …svaret er jo netop nej, for det er laenge siden vi “naermeste” os det vi Jo netop befinder os midt I - den vaerste forbrydelse mod menneskeheden nogensinde​:sleepy::sleepy: