Helsemyndighetene tar ikke et nei for et nei og trakasserer eldre

Av Christopher Lien.

Fredag 14. mai reiste jeg inn til Oslo for å besøke min mor. Min mor er 88 år og lever alene etter at hennes mann min far døde for 16 år siden. Midt under vår hyggelige samtale banker det hardt på døren. To personer fra det lokale vaksinasjonsteamet står utenfor døren og ber seg inn. De ønsker å høre om det er slik at hun ikke ønsker å la seg vaksinere.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/05/helsemyndighetene-tar-ikke-et-nei-for-et-nei-og-trakasserer-eldre/
2 Likes

Hjernevaska zombier trakasserer de eldre med maktas velsignelse…?! Og forsatt er det folk som trur at Norge er et “fritt land”. Lurer på hva som skal til for at folk skal våkne

3 Likes

Det er mere end forfaerdeligt hvad der sker😪

Hvordan fanden er det dog de behandler mennesker!? Jeg ser disse galninge For mig, som baerende Lange sorte stoevler og, have rifler haengende over skulderen…

Pas GODT paa din mor som Jo netop HAR alle rettigheder…jeg ved desvaerre, at det med muligheder og reelle menneskerettigher for mennesker I (og fra) Skandinavien, nu netop ikke fungerer mere. Det var masse-morderen Pia Kjaersgaard fra DK der fik dem slettet og fjernet komplet jo :worried: