Til NRK: – Hvorfor intervjuer dere ikke unge som angrer på vaksinen?

Av Margit Vea.

Når til og med Theodor (20), som har lidd såpass mye for stikket, ikke angrer og anbefaler andre om å gjøre det samme – da bør vel alle ungdommer stille sitt liv til disposisjon for «fellesskapet»? (Theodor ble innlagt med betennelse i hjertet, red. anm.) Når dere skriver om ungdommer og andre mennesker som opplever bivirkninger, intervjuer dere ofte de som ikke «angrer». Presenterer dem som helter. Jeg undres hvorfor dere ikke har intervjuet ungdommer som angrer? Eller foreldre som er forbannet over at deres barn er ødelagt av injeksjonen? Foreldre som er bekymret for hva denne bivirkningen kan føre til senere i livet?


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/09/til-nrk-hvorfor-intervjuer-dere-ikke-unge-som-angrer-pa-vaksinen/

Har Paal ikke fått med seg denne?

" – Jeg angrer ja, men jeg vet ikke hva som hadde skjedd om jeg hadde fått korona, sier Paulsen til NRK.
"
I mine øyne er overskriften her misvisende. Den subjektive slagsiden for injisering som finnes i NRK artiklene er for meg det reelle problemet. Objektiviteten og vitenskaplig kritisk tenkning har for lengst forlatt byggningene på Marinlyst.

3 Likes

Ser ut som Hemali publiserte innlegget til Margit Vea, faglærer innen ernæring, 21. september. Så publiserte NRK.no sitt innlegg 23. september. Kanskje NRK.no tok oppfordringa?

Men ja, Steigan har nok ikke sett NRK’s artikkel - som er litt utenom den vanlige, fordelaktige vinklinga.

:male_detective:

Det ser ut til at myndighetene og deres forlengede arm MSM nå ikke kan skjule løgnene lenger.
En MSM nett/avis i N.Amerika gikk ut og ba
vaksinerte lesere om eksempler på nære og kjære uvaksinerte som var døde av covid(ioti).
Dette skulle de bruke i en artikkel om vaksinemotstand. Etter kort tid var kommentarfeltene
fylt opp med 1.8k svar på tiltale: vaksinerte pårørende som døde eller hadde alvorlige ettervirkninger. Linken til dette er borte for meg foreløpig, men her er et tilsvarende eksempel:

3 Likes

Som man roper i skogen får man svar… Oppløftende å se litt motstand :slight_smile:

2 Likes

En MSM nett/avis i N.Amerika gikk ut og ba
vaksinerte lesere om eksempler på nære og kjære uvaksinerte som var døde av covid(ioti).
Dette skulle de bruke i en artikkel om vaksinemotstand. Etter kort tid var kommentarfeltene
fylt opp med 1.8k svar på tiltale: vaksinerte pårørende som døde eller hadde alvorlige ettervirkninger. Linken til dette er borte for meg foreløpig

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10158207967261135&id=80221381134#comment_form_80221381134_10158207967261135

3 Likes