– Det finnes ingen «smitteeksplosjon» blant barn og unge

Ungdommen har fått skylden for en ny runde med strenge tiltak – til tross for at smitten ikke har økt blant dem, skriver George Gooding i en kommentar i Nettavisen. Gooding skriver videre:


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/03/det-finnes-ingen-smitteeksplosjon-blant-barn-og-unge/
2 Likes

Noen flere kritiske stemmer slipper til i MSM, men fortsatt ingen politikere i opposisjon som tør å kreve at samfunnet åpner igjen.
Hvilket betyr at Norge fortsatt blir styrt utenfra, og at noen har «ballegrep» på hele Stortinget.
Så dette kan ikke være annet en en Psy Op, siden ingen fornuftige argumenter hjelper på og man lar arbeidsplasser og folks ve og vel ødelegges i venten på «et eller annet»…
Venter vi på elektroniske pass? For vaksinering har de ingen planer om å bli ferdige med (ser ut som the never ending story)
Eller venter vi på økonomisk kollaps og ny valuta? I så fall kan det ta sin tid…
Ingen vet.
Allikevel forventer de at noen skal gidde å stemme ved neste valg. Vel, jeg gidder ikke. De har lagt ned 17.mai, ødelagt det samfunnet folk før oss har slitt for og nå gjemmer de seg bak FHI-WHO og dess like (verktøy for storkapitalen)

2 Likes

Nå tror forskere at vi vil måtte ta årlige, oppdaterte doser med koronavaksiner i årene som kommer, slik mange gjør for influensa.

– Jeg er litt redd for at det vil bli litt sånn. For vi ser at koronaviruset ender seg over tid og at man må oppdatere vaksinene deretter, slik Moderna nå gjør, sier vaksineforsker og immunolog Ranveig Braaten, ved Universitetet i Oslo, til Teknisk Ukeblad (TU).

kilde: Koronavaksiner mindre effektive mot mutasjoner: Nå kommer oppdateringene - Tu.no

3 Likes

Og her, lidt mere om LOEGNENS plandemi:

Jeg haaber linket virker

1 Like

Ok… andet forsoeg:

2 Likes

Haha, bra ordspill (^__^)

1 Like

:blush:

“Plandemi” og absolut INTET andet er jo netop hvad det er Thormothr og, Jeg glaeder mig helt vildt, til - forhaabentligt snart - at opleve ALLE disse uendeligt SMAA mennesker, redegoere for deres psykopatiske adfaerd, hele vejen gennem de Internationale domstole…

Jeg haaber meget vi ALLE kommer til at kunne foelge disse retssager online, ssa vi ikke behoever vaere I samme rum som disse forraeddere - tvivler alvorligt paa, Jeg ville kunne udholde stanken…:sneezing_face:

Saa vidt Jeg husker at have laest saa blev de Danske forraeddere efter WW2 rullet I - Jeg mener det var tjaere og fjer…foer de blev smidt I faengsel…vi kan jo begynde at overveje, hvordan vi skal udstille dem denne gang…:thinking::blush: