Hemmelig dokument fra CDC i USA viser at vaksinerte smitter like mye som uvaksinerte

Avisa Washington Post publiserte 29. juli 2021 en lekket intern rapport fra forskere ved Centers for Disease Control and Prevention (CDC) som advarer om massespredning av COVID-19 blant vaksinerte mennesker.

Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/08/hemmelig-dokument-fra-cdc-i-usa-viser-at-vaksinerte-smitter-like-mye-som-uvaksinerte/
3 Likes

Ikke like mye - mye mer. Ugh.

5 Likes

Ikke bare det.
Ref corona-ausschuss.de nr 63 der doktor fra Texas sier at CDC visste allerede i oktober i fjor alle -gjentar ALLE de farlige - bivirkninger i tilknytning til disse ulike genmanipulerte injeksjonene. Dvs mer enn 100 alvorlige bivirkninger.

5 Likes

For faa maaneder siden, deltog Jeg I et foredrag herhjemme…et foredrag under hvilket, det blev gennemgaaet og spurgt om vi nu skal gennem en NY Holocaust.

Mennesker der iverlevede Holocaust deltog den aften…vi kan Jo spoerge en direkte efterkommer (soen af) efter slagte-familien Scwabb - Klaus Schwabb fra WEF :sleepy:

Det vi gennemgaar nu, det er jo netop uendeligt meget vaerre…et noeje planlagt Holocaust, der tydeligt er ment at skulle fortsaette I det uendelige :sleepy::sleepy::sleepy:

Saa meget direkte ondskab kan ikke fattes af normalt fungerende mennesker Jo…et saa komplet vanvittigt oenske om oedelaeggelse og pine for alle andre mennesker og, for hvad??

Magt, kontrol og…noget mere som ingen ord findes for…:sleepy::sleepy::sleepy:

3 Likes

Tak for. :heart: alle 3!

Var lige ude at koebe et par smaating og, da Jeg kom tilbage, klikkede denne rapport endnu engang og, Jeg skimmede igennem den igen…kan ikke huske om jeg har delt den foer men, den minder mig - igen - om den “smarte Danske dreng” fra the EU Ombudsman (eller woman - hvad nu Ms. O’Reilly kalder sig selv denne uge)…

Denne “smarte Danske dreng” som kun kan vaere “lederen” af Ms. O’Reilly’s Danske team Peter Bonner, som absolut ingen reel uddannelse har…udelukkende 100% falske papirer…men, som jeg jo er 99% sikker paa, er “smart-heden” bag Danskeren der loeb rundt I gaderne omkring dette EU kontor og, spurgte alt og ALLE om de da ikke kunne taenke sig at have sex med en robot og, de stakkels adspurgte var alle, temmeligt bekvemte ved at svare ham…

Her er I hvert fald - igen - et par andre, der er enige med mig…vi har sex med mennesker eller ingen - bestemt ikke med Klaus Schwabb robotter eller lignende…yrgh…

Det gode ved Peter Bonnors sex-interview-opvisning (om noget overhovedet), var vel, at vi saa fik lagt linien for de Danske “lederes” saakaldte “proffesionalitet” …man skulle jo tro NATO’s Anders F(j)ogh var en del ef dette…yrgh