Hvordan coronasmittebløffen oppsto og villedet

Av Terje Sørensen, pensjonert advokat.

Jeg har helt siden de første, vage omtaler av «corona» tidlig i 2020 vært svært skeptisk til myndighetene – og deres lakeier, hovedstrømsmediene – sine ulike uttalelser, vurderinger, veiledninger, tvangstiltak, analyser, håndteringer, vaklinger, inkonsekvenser og rekken av andre, negative gjøremål og ditto mangler. Og jeg har etter beste evne gjort hva jeg har kunnet for å tilkjennegi mine meninger. Det har ført til få skulderklapp, men svært mange negative reaksjoner fra mange. Kritikk av mine saklige holdninger og anførsler tåler jeg gjerne, men rene ad hominem- og uvennskapsreaksjoner synes jeg er trist.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/09/hvordan-coronasmittebloffen-oppsto-og-villedet/
2 Likes

Enda et surrete innlegg.

Den pensjonerte advokaten bruker feks. hele innleiinga på å bable om seg sjøl, og vi vet fortsatt ikke hva innlegget hans handler om. Han får heller ikke tydelig fram at han ønsker det er antall sykehusinnlagte og intensivpasienter som skal brukes som målestokk for ‘coronavirussykdom’.

Her kunne han ha vist hva han mente med et oversiktlig regnestykke, men dette ble visst en for stor mental anstrengelse.

1 Like

Jadda, jadda. Enig i det meste. Samtidig synes jeg det er bra at det begynner å lea seg litt på sovesal B :slight_smile: Jeg er villig til å gi kred til folk som gnir seg i øya og tør ytre seg i en eller annen retning mot det det offisielle absurdteateret. Det er forskjell på folk som våkna for 20 år siden, eller mer, og de som kvakk til i mars i fjor. Dæven så tålmodig jeg plutselig ble. Må være varmen :slight_smile: God helg fra Toten!

3 Likes