Mer og mer på jordet – nå vil de ha slutt på håndhilsing og klemming – for godt

Smittevernekspert Audun Helge Nerland mener vi bør slutte å håndhilse og klemme når vi møter andre mennesker. For godt. Dette skriver VG.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/06/mer-og-mer-pa-jordet-na-vil-de-ha-slutt-pa-handhilsing-og-klemming-for-godt/
1 Like

Jepp. Det skjer en giga oppvåkning - hvilket er hele hensikten med kovidiotiet. Vi har hatt mange “events” opp i gjennom som har vært vekkerklokker. 9/11 var en av de store. Men vi holdt ikke høy nok frekvens, kollektivt, og derfor ble det bare litt smågrynting på sovesalen. Now is the time. Og fordi vi våkner opp må all galskapen fram i lyset. Trollet skal sprekke. Mens vi navigerer oss igjennom dette er det viktig å ikke ta livet så jævlig alvorlig. Ta et par skritt til bake, juster perspektivet og le høyt! :slight_smile:

2 Likes

Anki, min GURU! :star_struck:

1 Like

Haha. Guruer skal men vel helst ikke holde seg med. :relaxed: Vi er jo vår egen guru, so to speak. Men når verden brenner og det meste er ute av vater kan det selvsagt være kjekt å henge med folk man resonnerer med. Så jeg digger Sadhguru. Han får meg til å skjerpe meg, han får meg til å jobbe innover og han får meg til å flire.

2 Likes