Norske mediers sjølsensur: Vårt Land

Av Lars Birkelund.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/03/norske-mediers-sjolsensur-vart-land/

Både Vårt Land og andre aviser, det være seg lokalaviser eller nisjeaviser får med all tydelighet beskjed om å skrive mye av det samme for tida…
Blant annet går de løs på såkalte konspirasjonsteoretikere (av en eller annen grunn føler man seg truet av dette) i stedet for å belyse sakene som gjør folk skeptiske til «det gjeldende narrativet».
Så om du er skeptisk til alle de syke tiltakene som settes inn mot et nærmest ikke eksisterende virus… vel da er du utilregnelig.
Eller slem, fordi du ikke tror på at vaksinen løser noe.
Eller så er du kanskje dum, som ikke kjøper deres massive statistikk juks?

2 Likes

Jeg tror kaere Smiley, vi ALLE maa vaere blevet “konspirationsteoretikere” og ved du hvad?

Saa laenge Jeg ved, Jeg hverken lyver eller paa nogen maade begaar noget kriminelt, saa kan disse smaa, smaa subjekter kalde mig hvad de vil…I mit hjem og I mit hjerte, er der ikke laengere plads til nogen respekt for disse smaa, smaa subjekter. Det absolut eneste tilbage for ALLE Vestlige “ledere” herfra, er en afgrundsdyb foragt for dem ALLE…:sleepy: