Biden-administrasjonen opphever etiske regler slik at deres folk kan jobbe direkte for Wall Street

Toppfolk i Bidenadministrasjonen har blitt fritatt fra de etiske reglene president Biden skryter av, slik at de kan utføre arbeid som involverer store Wall Street-banker, en ledende forsvarsentreprenør og framtredende nasjonale medier, viser registreringer. Dette skriver Axios.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/08/biden-administrasjonen-opphever-etiske-regler-slik-at-deres-folk-kan-jobbe-direkte-for-wall-street/

“flot” :face_with_hand_over_mouth:

Jeg husker lignende ske I test-landet jeg desvaerre kom fra og, jeg husker desvaerre at have oplevet det derfra flere gange…SVINERI!!!

1 Like

SVINgdørERI

1 Like

I virkeligheden, er det jo meget vaerre end bare SVINERI kaere Thormothr…

Jeg er desvaerre bevidst om, at mange af de Danske offentligt samt statsligt ansatte - samt selvfoelgelig deres soergelige sorte Sataniske praester…de elsker at oedelaegge saa meget som overhovedet for alt og ALLE…specielt hvis de bliver betalt lidt under bordet for det samt, faar - og sender videre - saa mange loegne og Jantelov som muligt oveni…helst skal nogen miste livet ogsaa - saa mange som overhovedet muligt…og, noget (alt) fortaeller mig, det Amerikanske er mindst lige saa slemt…direkte oversat: 1ste grads ONDSKAB derfra 100% - yrgh :face_vomiting:

For nogle aar siden, forsoegte en Amerikansk NGO at faa mig til at betale dem for det projekt, de og DK har oedelagt komplet for os…Jeg ser allerede frem til de “fine” retssager disse psykopater skal gennem…intet sted har jeg da oplevet saa meget menneskeligt raad, som I DK og USA… her I Irland - under vores Irsk/Europaeiske lov, kommer noget saadant, under de love vi straffer som enten “black-mail” eller tyveri…Jeg har stadig det oprindelige forsoeg paa dette fra USA…og af mit svar til dem - denne “fine” NGO, som ioevrigt senere har vist sig, at have hygget sig en del med en vis paedofil psykopat og hans pedo-island …“interessante” subjekter…:cold_sweat:

De kan Jo begynde deres Sataniske boenner nu - som ikke vil blive hoert andre steder end I Helvede…“amen” og god aften fra

Dublin og jeg…

Biden og “etisk” hører ikke hjemme i samme setning :wink:

2 Likes