Ja Thormothr,
Jeg er enig indtil Jeg kommer til at taenke paa det foto Jeg har af Hitlers Sonnenkinder/Baptisterne…hvoraf 90% er mellem 80 og skin-doede men, Jo desvaerre er saa ulaekre og ondskabsfulde og, Jo oftest dem, der ikke kan holde sig VAEK fra boern og unge…og Metodister es direkte ulaekre kvinder der handler med boern …de taenker vel at ingen finder ud af det, naar bare de goer det langt hjemmefra men, alle ved dette om Danskerne…og, Inderne foragter dem - helt forstaaeligt!
Min egen generation (1960) af samme nazi"race’ fra - ingen ord Thormothr…I en af EU’s seneste rapporteur om DK, skriver de bl.a. at regeringen I landet ikke har lykkedes at stoppe den direkte sex-slave-handel der foregaar alle steder der. Nej kaere Thormothr, det har de ikke for, den allervaerste sex-slave-handel I DK, kommer jo netop fra regeringen og ikke mindst DK’s “administration”…det er SAA slemt der nu, at der ikke er andet at goere, end at faa dem buret inde…
Og, os der har vaeret lidt rundt I verden…vi ser og oplever dem Jo desvaerre. En af mine bekendte blev naesten voldtaget af en Dansker hun moedte paa en rejse. Han var “flink” - de faldt I snak paa en cafe men, foer der var gaaet 10 minutter, forsoegte han at forgribe dig paa hende. Umulig at kommunikere med paa en normal maade og, min bekendte er desvaerre en af mange. Og, dem der rejser med deres boern, ved de skal holde sig VAEK fra Danskere - specielt med deres boern…
I aftes var en veninde og Jeg ude til en middag og, ogsaa hun naevnte landet der voldtager og myrder alle…det er forfaerdeligt at komme fra et saadant Sted Thormothr…naar man HVER eneste gang man bliver spurgt hvor man er fra og, siger DK, oejeblikkeligt faar kommentarer om netop de sexuelle overgreb der…jamen…Jeg er saa glad for aerligt at kunne sige Jeg er fra Irland for, det giver dejlige reelle smile og reaktioner .og, Jeg haaber saa uendeligt meget, at de sager der nu heldigvis begynder at komme, giver nogen domme, der I hvert fald kan stoppe noget af det men, det er jo desvaerre hele det Danske folks tankesaet saa, ikke noget der kan aendres paa en retssag…men, det er forfaerdeligt synd for de Danskere derfra, som Jo er gode og dejlige mennesker…for, det er dem vi uretfaerdigt undgaar at tage kontakt til fordi vi ikke orker at hoere mere perverst sex-snak…og, den allervaerste af slagsen, desvaerre Jo fra deres “religioese” sekter