Er mennesker blitt vaksineindustriens forsøksdyr?

Av Hans Borge.

Før utrullingen av de eksperimentelle covid-vaksinene ble vi forsikret av helsetoppene Høye, Guldvog og Nakstad at  vaksinene er trygge og effektive. Men disse vaksinene ble bare i liten og etter manges mening mangelfull grad utprøvd på dyr før selve kampanjen ble iverksatt, de ble bare godkjent etter en nødprosedyre. Utprøvingen avviker i det hele tatt i høy grad fra en standard uttesting av vaksiner, som vanligvis  går over flere år og i flere etterfølgende faser.


Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/05/er-mennesker-blitt-vaksineindustriens-forsoksdyr/

Forsvarsløse?! Seriøst? Hvem som helst som har tilgang til verdensveven kan finne ut av alt som berører vaxxine-hoaxen. Det er lett som en plett. At man velger å la seg innsause i totalt ulogiske, uvitenskapelig og hasardiøse eksperimenter uten å foreta en bitteliten sjekk av hva man er med på, får de jaggu ta ansvaret for sjæl. Fra sheeple til lab-rats er et helt eget valg. Man får unnta de som ikke kan lese.

1 Like

Enig Anki…100%

Jeg sidder dog ogsaa med en tanke…noget jeg ikke lige nu har noget bevis for men, jeg vil proeve at finde det…

Jeg har studeret en del omkring baade FBI og CIA.(CIA som Jo bestaar af en masse gamle nazister og deres boern).ganske enkelt fordi jeg Jo tydeligt kan foelge - isaer FBI og, deres “hjaelp” til Danskerne og deres boerne-sex-slaveri/trafficking samt direkte mord paa uskyldige I DK - boerne-sex- slaveriet I baade Indien og andre steder OG, Det jeg vil forsoege at finde til Jer, er om disse Sataniske organisationers psykologiske forsoeg paa uskyldige mennesker og, hvordan de gennem tiden, har formaaet at faa store maengder mennesker til at gaa frivilligt I Doeden, som vi jo nu oplever store maengder, der TROR paa alt det LORT de bliver bildt ind - specielt om alle de doeds-jabs folk nu “frivilligt” tager…

Et menneske der er 100% kontrolleret psykisk, goer Jo netop intet frivilligt…men, I en retssal, vil det vaere meget svaert at bevise, deres doed er en del af det vi nu lever I - Det vaerste Folkedrab begaaet mod menneskeden nogensinde…:sleepy:

Jeg tror Anki, vi skal vaere meget forsigtige med at bebrejde for, goer vi Det, er vi saa bedre end dem, der under WW2 var mere end villige til at sende 100% uskyldige I Hitler’s KZ-lejre!?

Mitt poeng var at det skal noe til å påberope seg “forsvarsløshet” i denne saken. Jeg bebreider ingen. Alle som ønsker å “take that jab” må gjerne få den. Men vi er voksne folk og hvis vi ikke tar asnvar for eget liv, nytter det lite å skylde på ett eller annet eksternt system. På tide å stå opp for seg sjøl, se se sjøl i øya og “grow some balls” :slight_smile: Informasjonen finnes jo, ingen prøver særlig iherdig å gjemme den unna. Da snakker jeg ikke om f*uckbook" og tilsvarende…

1 Like

Vi er enige I det Anki men, - Det jeg proever at genfinde, er det Mind Control Programme specielt CIA har brugt og, stadig bruger…

Jeg har ikke haft tid at finde oplysninger om det men, lover at dele her naar jeg har fundet Det for, de stakkels mennesker der bliver styret/kontrolleret under noget saadant, de har Jo netop intet valg (selvom de I det oejeblik fejlagtigt tror de har) vel!? Programmer kan faa folk til at myrde andre :sleepy:

Og, hvad med de stakler I f.eks DK er blevet hevet ud af deres karriere-job og paatvunget Det HVIDE snit for at “lave dem om” til saakaldt “rigtige Danskere” - hvilke valg I livet har de? Ingen, vel for, de goer 100% som de er programmeret til at goere…:sleepy:

Jada, jeg er kjent med MK-ultra. Noen er nok utsatt for dette. Men de fleste ikke. De har etter min forståelse “bare” gitt fra seg sin egen suverneitet, sin egen kraft og latt makta fullstendig ta styringa - uten å stille ett eneste kritisk spørsmål. Uansett; The Great Awakening vil nok få orden på det etterhvert. Men det vil ta tid…:slight_smile:

1 Like

Enig Anki - undtagen naar det angaar dem der er blevet tvunget og, det er desvaerre mange. HVIDE snit oedelaegger desvaerre mennesker for livet. Maaske de Danske psykopater “bare” gjorde dette “for sjov” :sleepy:

Skal vi bare lade de stakkels mennesker tilbage, maaske kalde dem alt muligt, bure dem inde etc, som vore foraeldres generation gjorde mod “the lebensborn”??

Saadan hverken kan eller vil jeg leve kaere Anki. Slet ikke! I min verden, skal de skyldige kriminelle psykopater som begaar saa skingrende gale forbrydelser fandme straffes men, “rigtige” Danskere bliver desvaerre aldrig straffet har vi jo desvaerre laert gennem Historien. Heldigvis vi stadig har love at vaelge dette ros vaek fra vore LIV! I I hvert faldt mit liv, er der absolut ingen plads for dette menneskelige AFFALD!