Tjah og, som dette “fine” system virker I realiteten, ville I alle kunne laese om, om I saa de mere end 300.000 siders direkte loegne om min person, der ligger hos mine advokater her I Irland. Og, Jeg er bare et ud af tusinder med lignende oplevelser fra set lille sataniske Helvede
Loegne opfundet og placeret I dette digitale “system” af Danske mentalt retarderede kriminelle psykopater, ansat I boerne-sex-slave-handlernes “system”, hvilket er muligt I doeds-lejren, hvis blot de har et Dansk CPR nummer (person nummer)…
I overvaagnings Staten DK, har en ansat hos doeds-lejrens Ombudsmand - Jens Moeller, gennem de seneste 10-15 aar, rejst rundt der, og har undervist Offentlige myndigheder, advokat- samt bank- “administratorer” og lignende menneskeligt affald I, hvordan de skal misbruge deres digitale over-vaagnings-systemer og, paa den maade stjaele ALT fra borgerne via de Danske borgeres digitale identitet samt, rette det digitale “system” til med falske paastande om borgerne, saa beviser for deres forbrydelser er - naesten - umulige.
Jeg har stadig mit Danske statsborgerskab - fordi jeg VIL have min pension derfra naar den dag kommer (naesten 25 aars tvungen opsparing) og, har heldigvis fysiske originale dokumenter der beviser jeg har optjent denne… Min 6te sans fortalte mig heldigvis at jeg skulle soerge for at faa alt dette UD derfra - mon ALLE mennesker der naaede at komme UD af lejren, fik alt deres med? Jeg tvivler og, jeg ved desvaerre at Danmark stort set ikke betaler folks pension, opsparinger, ejendomme etc hvis de har forladt den lille KZ-lejr.
Et par smaa eksempler her, paa hvad Disse Sataniske Danske galninge er villige til at goere, for at stjaele folks penge:
I Thailand blev en Dansk mand tortureret ihjel, saa en Dansk kommune kunne stjaele baade hans farm og sommerhus og, hans kone som ikke var “rigtig” Dansk, blev voldtaget ihjel.
Flere mennesker rundt I verden, har mistet deres ejendomme I DK paa lignende maade…Jeg selv har nu en faengsels-dom I DK - for en - af den Danske nazi-Stats Advokats ansatte’s 100% falske paastande om en forbrydelse, jeg skulle have begaaet der, men’s jeg reelt laa I en MRI scanner hjemme i Dublin. Trods mine beviser paa samme, skal jeg alligevel I faengsel der, skulle jeg finde paa at vise mig har jeg faaet at vide af deres saakaldte “justits-ministerie”* De har indroemmet at ja, de er klar over, at alt jeg siger er korrekt men, “vi” skal jo alle daekke over de Koloniale og nu digitale doeds-lejr-praester og myndigheder…“amen”…de skal jo bruge pengene (vores) saa de kan rejse rundt I verden og voldtage smaa boern - ofte saa slemt, at de ogsaa mister livet…yrgh 
Digitalisering er godt naar det bliver brugt etisk korrekt… de Danske mentalt retarderede psykopatiske praester og andre myndigheder aner intet om etik og, jeg spoerger nu:
Er det Norske “system” anderledes??
- Jeg satte “justits-ministerie” I " " fordi, Danmark absolut intet reelt rets system har - ALT er loegn og svindel 100%