Foretaksmodellen må skrotes !

Av Øyvind Andresen og Per Mathisen.

Sykehusene er «kronjuvelen» i velferdsstaten. Norge har fremdeles et fungerende helsevesen, men etter 20 år med foretaksmodellen, stiller flere spørsmål ved om vi er på vei mot et sengeløst, hjerteløst og todelt helsevesen.

Dette er en relatert diskusjon ved siden av det originale innlegget ved https://steigan.no/2021/08/foretaksmodellen-ma-skrotes/

Kaere Norge,

Jeg hverken kan eller vil blande mig I Jeres politik - blot kraftigt advare, om at foelge Danmark I disse “modeller”…

Da jeg for faa aar siden, blev opereret og helbredt for kraeft, bad Jeg mit laege-team om, at love mig, ingen Danske laeger deltog I min operation…svaret jeg fik var - citat:“Du kan vaere helt rolig - vi bruger ikke nazi metoder her!” Citat slut og, et kaempe tak til mit vidunderlige, og ioevrigt Internationale laege-team herhjemme I Irland…

Jeg ville aldrig have troet, Jeg nogensinde skulle komme til direkte at advare mod det land jeg kom fra men, saadan er det blevet og, Jeg haaber for noget meget bedre for Jer I Norge for, HELE det Danske “system” er jo nemlig nazi og, det skal ingen ufsaettes for ,- slet ikke :sleepy:

image

1 Like

Aah Thormothr…

det ligner Jo nazi-Danmarks flag :sleepy::sleepy:

(roedt for blod og, hvidt for deres galskabs-lobotomi af alt og ALLE :scream:)

Og…aarets kreativitets-pris gaar hermed til Thormothr :trophy:

Og - eh, hvis vi saa ikke glemmer Ravnefanen File:Ravnefanen.png - Wikimedia Commons - Mon saa ikke vi naermer os den virkelige Danske galskab!?

For aar tilbage, kom jeg tilfaeldigt til at overvaere en undervisnings-time I Historie - om Danmark.
Laereren fortalte bl.a. eleverne om et folk der altid kaemper I alle retninger - uden tanke for, om de selv doer paa vejen…og, det maa Jo siges at vaere helt korrekt om mit gamle folk saa, begge flag her, passer stadig helt perfekt paa dem Thormothr :face_with_hand_over_mouth:

image

1 Like

Netop Thormothr…

Kaemper I alle retninger, uden tanke for om de selv doer paa vejen!!

Og, det er jo det lille DK nu goer…eller, skulle vi bare kalde det for selvmord denne gang!?